Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren sælger søges som medejer i IT-virksomhed indenfor frisørbranchen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Muse Captain Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære Aminoer,

Er der nogle passionerede sælgere (mand/kvinde), der ønsker at blive partner i en startup til et afprøvet marked, og blive medejere i den succes de skaber?

Jeg har over de sidste 2 år investeret i og udviklet på en app/site kombo for dygtige frisører. Produktet hjælper bl.a. stilbevidste kunder med at vælge den frisør der passer bedst til netop deres stil, og øger trygheden ved at blive klippet ved en ny frisør (modvirker frygten for dårligt hår). Frisører, som lever af word-of-mouth, hjælpes bl.a. med at skabe viral, ægte og personlig word-of-mouth markedsføring flere gange dagligt, uden at skulle røre en finger (mange frisører har ikke tid og overskud til markedsføring). Det er et udsnit af fordelene. Visionen er at fremme godt frisørhåndværk, god stil og sikre kvalitetsbehandlinger til kvalitets og stilbevidste kunder. Det handler IKKE om deals/priser (som de fleste frisører har dårlige erfaringer med), og det er heller ikke endnu et bookingssystem.
Produktet opstod som et pivot fra et andet produkt til samme branche, udfra en masse uvurderlig læring om branchen. Det nye produkt er blevet valideret hos målgruppen dels fra personlige interviews med kunder og fra opsøgende salg. På nuværende tidspunkt har jeg marketing/salg/partner/afsætningsstrategier og materialer på plads, og er 95% færdig med produktmaterialet. Desuden afventer interesserede kunder pris, det færdige produkt og den endelige lancering. Produktet er skalerbart.

Mængden af opgaver er steget til et niveau, hvor jeg ikke har tid til at udvikle produktet, virksomheden og salget samtidig. Så jeg søger den rigtige partner med talent inden for salgsfaget til at indgå i virksomheden og hjælpe med skaleringen af virksomheden. Lyder det interessant så læs videre.

Opgaverne
Hunting og outbound salg er hvor dine primære styrker skal ligge. Dels direkte salg i form af lead genering og kontakt til nye kunder - via telefonen og personligt. Dels indirekte salg, til organisationer der har produkter eller kundegrupper der komplementerer os, og som vi kan indgå partnerskaber med. Du varetager alle faser fra åbning, kvalificering og behovsanalyse, præsentation, forhandling til den endelige lukning. Afhængigt af dine styrker/ønsker vil opgaven med tiden udvide sig til farming, d.v.s. vedligeholdelse af kunde og partner relationer, såvel som at oplære nye salgsmedarbejdere.

Din Profil

• En passioneret ærlig og pålidelig mand/kvinde, der holder sine aftaler.
• En fighter med handlekraft, der tager initiativ, ansvar og giver den gas.
• En positiv, smilende, udadvendt ægte networker, som er passioneret omkring salg og elsker at møde og snakke med nye mennesker og etablere nye langsigtede win/win relationer med andre. 
• Du kan fremvise dokumenterede resultater inden for telefonsalg og personligt salg.
• Du har en konsultativ indgang til salg med integritet. Er i stand til at lytte og forstå en kundes behov og kvalificere (vi sælger kun til kunder, der har behovet) og er god til at pace kunden (talemønstre, behov m.m.)

Plus'er
• Et netværk med gode kontakter eller anden salgserfaring inden for frisørbranchen, skønhedsbranchen eller relaterede brancher.
• Bil - så du nemmere kan besøge kunder (ellers finder vi en løsning :).

Jeg forestiller mig desuden, at du har mangeårig erfaring med salg, f.eks. med en baggrund som professionel sælger.

Hvad jeg kan tilbyde
For den rigtige person, der kan levere varen, er passioneret om sagen og hvor kemien er der, tilbyder jeg medejerskab (%'enter) i virksomheden og et langsigtet samarbejde med en passioneret partner og iværksætter siden 1998, der brænder for det her på fuld tid.

Praktisk info
Måske sidder du i fast job, så involveringen kan starte gradvist op med nogle timer om ugen, op til deltid og så (hvis det giver mening) fuldtid. Du behøver iøvrigt ikke at bo i Aalborg eller at kunne bidrage med kapital.

Næste skridt, og mere om projektet
Vil ikke gøre indlægget længere, og vil gerne tage individuelle dialoger med interesserede, så besvarer ikke beskeder i tråden. Men hvis det her har vakt din interesse, så send mig en direkte mail på anders+medejerSNABEL-Atypofonic.com og fortæl mig hvorfor (erstat "SNABEL-A" med @). Så kan jeg også fortælle lidt nærmere om mig, produktet og tankerne bag samarbejdet, og så kan vi tage den videre over telefon og evt. mødes personligt.

Hav en rigtig god uge, og glæder mig til at snakke med jer!

Venlig hilsen

Anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)