Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyrt at tage imod dankort i butikkerne!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har og søger hjælp til et stort problem omkring prisen på at tage imod betalingskort i vores butik som nu er blevet en kæmpe udgift for vores lille bedrift.

Pt. er vi røget over 20.000 transaktioner pr. år som nu giver os en ekstra udgift på ikke mindre end 34.792kr pr. år. hvor vi før havde en udgift på 14.128kr

Dette her er alene prisen til Nets og kun Nets

så prisen var på 14.128kr pr. år

og nu hvor vi lige nøjagtigt kom over de 20.000 transaktioner

er prisen så 48.920kr pr. år

Dette er jo direkte sindsygt for at sige det mildt!

Så mit spørgsmål er:

Kan vi komme udenom Nets?

Kan det deles op over flere virksomheder så transaktionerne bliver fordelt?

Det hjælper vel ikke at skifte Point ud, da de vel ikke har noget med det her at gøre?

mvh

Poppi Dyrecenter

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46492
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

20.000 transaktioner vil jo koste mere via master og visa - men jeg kan da godt forstå du synes det er en høj pris - er det Nets alene der tager den eller er der en formidler med over - online burde vel ikke være billigere-  og her er 2000 transaktioner om måneden på 450 kr i snit - til 1,53 per transaktion via de udbydere du ser her  og dermed jo under det du nævner https://kortgebyr.dk/?108;2000 

Glemme dankort i en butik med så mange transaktioner er ikke en ide - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkt den mængde arbejde i at modtage penge fra 20.000 transaktioner? Alle de byttepenge der skal hentes osv. Kunne det være en ide med swipp?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man tænke sig en konstellation, hvor man netop ikke modtager Dankort på terminalerne - men, til folk, der kun kan betale med Dankort, at man har en iPad (eller lignende), hvor man kan betale online via jeres webshop? Det er selvfølgelig bøvlet, at kunden skal stå og taste altmuligt ind..

Men jeg tror ikke der er nogen vej udenom Nets. Det er da også et utroligt spring de laver i prisen efter 19.999 transaktioner, kan jeg se http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/dankort/Dankort-prisliste-fysisk.pdf Skype-Speechless

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)