Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny online delingsplatform søger super sælger - som partner.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften indikere, søger jeg en super sælger, der har lyst til at tage del i et nyt og spændende projekt.

Projektet/ Produktet:

Jeg har skabt en unik online platform som gør det muligt for både virksomheder og private at leje / udleje dplads ud på fleksible vilkår.
Platformen muliggør det for folk at oprette sig som bruger, oprette plads til udlejning med fleksible prisindikationer samt åbningstider.

F.eks. kan Lars Larsen, som har et ekstra rum i sin virksomhed eller i privaten, leje det ud når det ikke bliver brugt. Lars Larsen sætter selv prisen og bestemmer hvem som får lov til at leje rummet. 


Problemet som bliver løst:

Hvis man idag vil leje  lokaler over nettet, er det ofte en lang og tidskrævende proces, som oftest er spild af tid. Tomme kvadratmeter ligger klar til den rette lejer, men man har svært ved at finde det helt rigtige match. En lejer som gerne vil finde noget ekstra plads skal igennem flere forskellige  sider og gennemgå tusinder af opslag, før han eller hun kan booke en fremvisning.

Gennem min platform kan man som udlejer at tjene penge på din ekstra plads. Som lejer sparer man penge, og, ikke mindst, tid på grund af den lokale beliggenhed. 

Hvor langt er jeg i processen?

Platformen har været live de sidste seks måneder, og har få oprettet opslag. Grundet manglende salgsarbejde, ligger projektet desværre selvkørende hen i øjeblikket. Dog har en landsdækkende organisation vist stor interesse (med flere end 500.000 brugere) og ønsker at lave samarbejde med platformen.

Hvad søges der konkret?

Jeg søger en partner med salgsegenskaber, som kan sparke liv i platformen. Dvs. skabe listings (oprette pladser) over hele landet. Jeg er villig til at give helt op til 50% af virksomheden, hvis den rette person byder ind. 

Og hvem er jeg så?

Jeg er en 30-årig fyr med erfaring inden for alt det tekniske og det markedsførringmæssige. Jeg ejer og styrrer til dagligt to succesrige webshops, samt en offline butik med lokation i København. Jeg har de sidste 10 år haft flere forskellige forretninger fordelt på både online - og offline områder.  Jeg arbejder til dagligt i København.

Hvad nu?

Hvis det har vækket din interesse, så send mig en PM, så sender jeg gerne flere info til din mail eller giver et kald pr. tlf.

Fortsat god fredag til jer alle,

Mvh. Mikkel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)