Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rigtig god begynder webshop til salg! - utrolig billig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger min nyoprettet webshop da jeg har valgt at fokusere på et andet projekt. 

Shoppen der er til salg hedder www.detsure.dk og sælger alt i sokker, der er dog rig mulighed for at udvide varesortmatintet til fx underbukser, strømpebukser, t-shirts osv.

Shoppen er opbygget i Prestashop som er utrolig nemt at navigere og arbejde i, det er utrolig nemt at oprette nye produkter samt at ændre beskrivelser, billeder og andet.

Shoppen lige pt. modtager paypal men jeg har en aftale med Pensopay om at køber kan få en gratis prøveperiode på 1 måned og at de vil installere det på shoppen. (så kan shoppen modtage alle former for kort) 

Der er ikke gjort reklame for shoppen og den har derfor omsat for lige under 1.000kr - der vil dog være rig mulighed for at markedsføre den gennem sociale medier og derved øge omsætningen.
Priserne på shoppen er blandt de aller laveste af de produkter der figurere på pricerunner og det ville være et sted man sagtens kunne skaffe noget trafik igennem.

produkterne bliver leveret fra en dansk leverandør som altid levere i samme kvalitet og inden for 2-3 arbejdsdage.

Avancen på produkterne ligger på 60%.

jeg vil selvfølgelig sætte køber ind i prestashop hvis dette er nødvendigt samt sende et worddokument med produktbeskrivelser der er mere detaljeret end dem på shoppen.

Hvis der er nogen spørgsmål er i meget velkommen til at stille dem her i tråden eller i min indbakke! - PRISEN BLIVER GIVET VED SERIØSE HENVENDELSER!! 

Med venlig hilsen
Kristoffer Thomsen 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)