Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkelte produkter eller varianter?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en venlig sjæl der kan svare på hvad der er bedst i en webshop mht SEO: At man opretter 1 produkt hvor folk så kan vælge varianten i dropned menuen (rød, gul, grøn) eller at jeg opretter 3 forskellige produkter, en i hver farve...

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 808
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til SEO vil jeg mene at det er bedst at have et produkt pr. farve. Hvis man sælger tørklæder som mig, betyder det at jeg kan målrette en side til "røde tørklæder". Så når folk søger på "røde tørklæder" er det langt lettere at få den side op i søgemaskinerne.

Det kræver at du varierer produktteksterne så de ikke er identiske.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha uha uha det er ikke noget der lige er nemt at svare på, det kommer an på dit produkt.

Hvis det er noget hvor folk søger på de forskellige varianter kan det give god mening at have et produkt for hver variant. Men tjek lige at de søger på det først, for det kræver at du skriver 300 ords UNIK beskrivelse til hver af de produkter, og sælger du t-shirts er det ikke sikkert der er nok der søger på "orange t-shirts" "grønne t-shirts" osv. til at det kan betale sig.

I de fleste tilfælde vil det nok bedre kunne betale sig at lave ét produkt. Vælger du at gøre det så sørg for at varianterne bliver vist på en måde så der ikke skabes dublicate content

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)