Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt Adwords bureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop hvor jeg har et spend på ca. 30.000 kr. i måneden på Google Adwords.

Jeg overvejer at få et bureau til at overtage kontoen.

Nogen erfaringer med dette og hvordan er priserne ? Er det typisk en procentdel af spend eller er det "bare" på timebases?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Det er meget forskellige hvorledes der afregnes i forbindelse med sådan et samarbejde. Som du selv er inde på kan der afregnes pr. konvertering, timebasic, eller som vi gør hos os igennem et månedligt fat honorar. Sidstnævnte er nok den mest almindelige afregningsform. 

Med et månedligt forbrug på 30.000 kr. mener jeg bestemt der bør være grundlag for at få en professionel sparringspartner med i AdWords indsats. Jeg vil gerne lave en uforpligtende og gratis analyse af dine kampagner, derigennem vil jeg kunne komme med forbedringsforslag, samt lave en generel vurdring af dine kampagnes kvalitet.

Send mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg). 

Hav en forsat god mandag :-) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste AdWords bureauer tilbyder i dag en gratis AdWords analyse. Få lavet 2-3 af dem og bed efterfølgende om referencer som du kan kontakte samt et tilbud. 

Med dit budget, så kan du også sagtens få et fysisk møde, hvor din AdWords konto samt estimerede fremtidige resultater gennemgås.

Med venlig hilsen

Johannes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)