Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god bank

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vollsmose
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  hrhobby Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender en god iværksætter bank, er næsten lige starte, men syntes godt nok at de 4000 om året min bank tager for erhverskonto er lige i overkanten for en lille butik som min.

 

http://www.hrhobby.dk hobbybutik på nettet og fysisk i Vollsmose.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ja 4000 lyder dyrt - men svaret er - at du kan få 100 forskellige svar og at de alle er rent individuelle og kan omfatte - hold dig fra jyske og- vælg altid jyske - så det er ikke meget at bruge til

Start med at undersøge, om du kan få lov at bruge en personlig konto frem for en erhvervskonto - det må du hvis det er personlig virksomhed -MEN banken skal acceptere da kontoen skal ha dit CVR tilknyttet som nemKonto

Ellers må du teste div banker, men regn med at skulle flytte det private med ofte-

En pris bør kunne komme ned på 750-1000 kr i stiftelse +  noget kvartalsgebyr der ikke bør ramme de 4000 pr år for en alm lille konto til erhverv - hvis du søger nok

se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/ny-konto-i-banken.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille tip:

Der findes flere små og lidt utraditionelle banker og sparekasser der bygger på andre værdier end "bare at tjene penge"

Det kan være sparekasser der brænder for bæredygtighed, mikrolån til afrikanske kvinder eller noget helt tredje....

Jeg har haft held med at finde en sådan sparekasse som matchede nogle af de værdier som jeg også har i min virksomhed og så var det hele lige pludselig lidt nemmere. Det er ikke gratis, men umiddelbart tror jeg at vi gav 250 kr. for oprettelse og så giver vi 800-1000 kr. om året for erhvervskonto og 2 x adgang til netbank.

Noget helt andet er at man måske også kan bruge banken som en del af sin branding af virksomheden :-)

Held og lykke med det hele.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)