Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man fat i forfatterne? Gemmer de sig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har i over en uge prøvet at få fat på diverse forfattere til en webshop jeg er ved at lave, som kommer til at sælge e-bøger.

I den tid jeg har søgt, har jeg fået fat i 1 forfatter, hvis bog først er færdig i midten af februar.

Jeg har skrevet privat, offentligt, i Facebook grupper og på debat sider, men ingen steder får jeg noget som helst svar?

Er der nogen som ved hvordan man får fat på forfattere, kendte som ukendte?

Det virker som om de sidder med et produkt, men ikke vil have det ud. Er der nogen som ved hvad det er der går galt her?

Venlig hilsen

Alexander Rasmussen

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

www.dinformue.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

måske fordi de fleste forfattere har et forlag de udgiver via - jeg feks. via Saxo - andre direkte selv - Måske du mangler at forklare hvad det er ekstra de får hos dig og de mener det bare bliver kamp mellem nuværende forlag de måske har aftale med (eller hvor de reelt godt må udgive sideløbende) og så din løsning

Jeg tror det kan være et forklaringsproblem, også for de som måske ikke har forlag endnu. De ser måske risiko i at indgå aftale hos dig, som skulle stoppe dem hos xxx og hvad ved jeg?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rasmussen:
Jeg har i over en uge prøvet at få fat på diverse forfattere til en webshop jeg er ved at lave, som kommer til at sælge e-bøger.

Skal de lave noget for dig eller skal de sælge gennem dig ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger deres e-bøger :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste forfattere af e-bøger har som nævnt allerede forlag. Ellers udgiver de selv, og i dette tilfælde, sælger de nok helst deres e-bog selv. 

Du skal nok tilbyde mere end en salgskanal, for at få interessen fra dem i hus.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael Boel Laursen:
Du skal nok tilbyde mere end en salgskanal, for at få interessen fra dem i hus.
præcis.

Jeg sælger ex via Saxo.com - disse SOM LINK 

Det er bestemt ikke noget jeg tjener kassen på, men lidt sjovt at følge folk gide læse dem og trods alt sætte noget med f.eks 55 kr inkl moms i snit af på dem.  af de 55 er der noget der ligner 30 kr til forfatteren for at give et indtryk (mener 70% af beløbet inden moms)

Det er det niveau alle forfattere ligger på dér - visse naturligvis med meget dyrere bøger og dermed stor indtjening håber jeg

Det er det du skal op imod - Du kan næppe som salgsplatform få meget større troværdighed end Saxo - og kan du styre det og udgive det for noget der ligner 30% af salgspris ex moms? Du skal tænke på at du også skal styre honorarindberetninger for alle CPR forfattere, sikre der er rapporter hvor de kan følge salget osv + altså give dem bedre salg og slutpris - end de har hvor de nu end er idag (mange er vel selvudgivere) - eller tilbyde dem noget, som gør, at de vil bruge din platform UD over den de bruger idag

god vind med det 

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)