Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man finde sponsorer på amino?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg står med et ungt fodboldhold i serie 3 og vi har behov for ny beklædning. Det drejer sig om spillersæt, træningsdragter, træningssæt mm. Vi befinder os mellem Horsens og Juelsminde og skal i denne sæson spille i en Vejle kreds. 

For at have råd til nyt udstyr mangler vi sponsorer så jeg tænkte at give amino en chance. Vi er åben for det meste. Tænkte at det specielt kunne være interessant for en webshop hvis man ikke lige har virksomhed i nabolaget.

Indtil videre har vi Rema 1000, Nybolig og en tømrer. 

Jeg forventer ikke 1 sponsor der påtager sig fx 14 træningsdragter, selvom det er bydes meget velkommen. Alt kan deles op så man fx sponsorerer 1/4 eller 1/2 sæt.

Skulle der være interesse takker jeg på forhånd!

Med venlig hilsen

Palle P

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle,

Jeg kan ikke se hvorfor at det ikke skulle kunne lade sig gøre! :) Men er dog bange for at når en Amino-administrator ser dit indlæg, at vedkommende vil kræve at du har en plus-profil, før du må skrive den type indlæg...? Håber dog ikke at det sker for dig, og håber at det lykkedes dig at finde en sponsor!

- Erdal

Fra Odense
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  WeTalkMarketing Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert! Bare skrivi i tråden "Jeg søger et godt tilbud fra dig" 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle,

det er altid en god ide når man søger sponsorer, at fortælle hvad sponsorerne rent faktisk får ud af sponsoratet.

F.eks. vi træner 2 gange om ugen, og spiller mindst en kamp, hvor vi altid møder op i fælles træningsdragt osv. osv.

Og f.eks. vi er villige til at dele flyers ud i nærområdet med jeres budskab eller hvad det nu kan være for at lokke sponsorer til.

Det var en en ide :-)

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input Marwe - dette var noget som jeg ville tage med eventuelle interesserede sponsorer, men kan da oplyse at der netop bliver trænet 2 gange om ugen i det ene sæt som ønskes sponsoreres samt 1 kamp i ugen (14 kampe i foråret) i et andet sæt.

Vi har et sponsor udvalg i klubben som inviterer på arrangement 1 gang i sæsonen. Senest var vi i SønderjyskE hvor vi var VIP tilskuere til en ishockey kamp. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)