Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke Danske / Svenske virksomheder reparerer telefoner ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har, gennem mit arbejdet i min virksomhed, fået adgang til en større erhvervskunde der kan være interesseret i at indgå ny aftale på reparation af telefoner, i den forbindelse søger jeg efter potentielle partnere, og det skal være i form af en eksisterende virksomhed der i forvejen har styr på logistikken, reparationen og hele arbejdsgangen  der ligger omkring det at modtage en telefon, reppe den og sende retur.

I DK har jeg fundet frem til 2 mulige (Irep og 2nd best), der umiddelbart har en størrelse der gør de kan løfte deres del af opgaven.

Men, kender I til nogle tilsvarende virksomheder i f.eks Sverige, Norge eller Tyskland, der kunne være klar på at åbne dansk erhvervsafdeling op ?

Dette er en bold der er kastet i luften, snak om ejerandele, struktur, strategi etc, taler vi om når vi nærmer os.

Jeg vil kunne komme med en startkunde omsætning på ca. kr.7.000.000 -8.000.000 første leveår.

En af udfordringerne ved at indgå samarbejde med udenlandsk aktør er at vi vil stå og mangle pick-up spots, altså steder, hvor forbrugere kan komme og indlevere deres telefoner fysisk, dette kan delvis løses ved udelukkende at tilbyde forsendelses muligheder.

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der ikke nogle på linjen med kendskab til den slags ?

Mvh

Jacob

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

2ndbest er igang med ekspansion til Sverige

Ellers Bluecity tilbyder fin service til virksomheder, hvor de køber og udskifter telefonerne.

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  Mobilbud.dk Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob
Jeg er i tvivl om jeg fik sendt dig en mail det rigtige sted. Skriv eller ring på 28590533 - jeg er sikker på, vi kan lave aftale, der tjener alle parter.

Vh
Morten Pagh-Rasmussen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)