Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping eller gør det selv?? Hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil rigtig gerne starte en virksomhed men jeg ved ikke hvad jeg sælge og hvordan jeg skal komme frem og jeg ved ikke om jeg skal vælge dropshipping eller om jeg skal pakke og sende det selv har godt 15.000 og starte med så søger hjælp og har intet imod og have en makker bare jeg ikke skal stå med det hele selv hvis vi er 2 om det 

Venlig hilsen

Danny Neumann

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Måske er der lidt her: https://startvaekst.virk.dk/opstart
Ellers har John Hannover også noget på lager, prøv at Google ham.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Danny Neumann:

Hej Amino

Jeg vil rigtig gerne starte en virksomhed men jeg ved ikke hvad jeg sælge og hvordan jeg skal komme frem og jeg ved ikke om jeg skal vælge dropshipping eller om jeg skal pakke og sende det selv har godt 15.000 og starte med så søger hjælp og har intet imod og have en makker bare jeg ikke skal stå med det hele selv hvis vi er 2 om det 

Venlig hilsen

Danny Neumann

Hold da op en god og rammende overskrift. Det er virkelig beskrivende. 

Du skal have hjælp til at lave en god overskrift, det er hvad du skal have hjælp til. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen tak til dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da lige læse linket senere og så vil jeg da Google ham og læse lidt på det

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny,


Isaac har ret i at det ikke er en særlig beskrive overskrift. Jeg er sikker på at du vil få meget mere hjælp, hvis du ændrer det til noget der er lidt bedre? Når det så er sagt, så lyder 15.000,- godt nok ikke af meget? Er det det samlede budget for det hele? Dvs. indkøb af varer, produktion af hjemmeside, markedsføring osv?


Vh,
Meal4U.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danny - tag det råd du har fået om bedre overskift til dig - det andet her er ikke gavnligt - det står også når du laver indlægget - "sørg for en god overskrift" Big Smile Nå fred med det:

dropshipping er nok muligt - men det er ikke helt enkelt og du skal ikke regne med den helt store fortjeneste i starten i alle fald - se http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

Selv at importere - sætte site op og alt - for 15.000 ser jeg som meget vanskeligt. Hvis du kan et eller andet, hvor du kan sælge dig selv, alt fra logo, design, hjemmesider, græsslåning osv, så er det nok lettere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)