Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker råd til flyers og visitkort

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Jeg skal have trykt nogle nye visitkort og vil i den forbindelse have lavet nogle foldere i M65 format med 6 sidet dobbelt foldning. 

Er der nogle der kan anbefale et sted, gerne med mulighed for at designe online og det behøver ikke at koste en større formue i fragt. 

Bonus info, jeg er ikke glad for Vistaprint... 

På forhånd tak. 

Jakob Sabinsky

www.visibi.dk

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob,

Uden at ville "mele min egen kage": Jeg ville, i dine sko, pudse en grafisk designer på at designe folderen og eventuelt også dit visitkort – og så derefter skyde resultatet afsted til en udbyder som Lasertryk, Nemprint eller Onlineprinters.dk.

Mange af de her online-udbydere af print har selvfølgelig egne værktøjer til at designe sine ting online, men typisk med ret begrænsede muligheder. En grafisk designer på opgaven ville kunne løfte det op på et helt andet niveau designmæssigt – også uden, at det behøver at koste alverden. Et visitkort og en 3-fløjet M65-flyer, som du beskriver, bør ikke tage mere end 1-2 arbejdstimer at komme igennem inkl. korrektur.

Håber det kan bruges til noget.

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget fornuftigt, tak for godt råd. 

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob

Jeg er enig i at du bør få en grafisk designe til at komme med designet, men jeg er ikke enig i at du derefter kan få det trykt/printet hos hvem som helst.

Designet kan være det smukkeste i verden, men bliver det ikke behandlet derefter hos en anden leverandør så er designet næsten ligegyldigt.

Jeg går ud fra at dine visitkort og flyers skal kunne give kunder i sidste ende, og derfor er det endnu mere vigtigt at du lige ofre det ekstra på både designet og trykket. Det er langt billigere at gøre det rigtigt første gang.

Når jeg f.eks. får en flyer i min personlige postkasse, og det blot er printet på tyndt papir, smider jeg den ud som det første. Hvis ikke vedkommende gider at bruge lidt dollars på at markedsføre sig, så gider jeg faktisk heller ikke at være kunde hos dem. Det samme gælder alt andet markedsføring. Man skal gøre det ordentligt. Hvis ikke en virksomhed gider at gøre det lækkert for mig som kunde så gider jeg faktisk heller ikke gøre noget for at være kunde hos dem. Uanset hvilken branche vi taler om. Tag kunderne alvorligt - lav et lækkert materiale til dem. Det har de fortjent!

Hilsen Gry

*Det koster penge at tjene penge*

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun give de andre ret.

- Jeg ejer et trykkeri hvor vi laver mange forskellige former for tryksager.
Og for at sige det ligeud, så kan vores kunder få lavet de vildeste visitkort hos os, set på specifikationerne, med specielt papir, speciel overfladebehandling, kantfarvning, udstansning i speciel form m.m. og derved også få lavet nogle visitkort der er en hel del dyrere end et standard visitkort. Men uanset hvor avanceret vi laver kortet og hvor dyrt det end har været - så er det stadig grimt hvis layoutet ikke er i orden. I min personlige verden, men set ud fra et forretningsmæssigt synspunkt, så er det spild af penge at få produceret nogle dyre tryksager, hvis man har valgt at spare pengene på layoutet. Så hellere bruge nogle flere penge på layoutet og mindre på trykket.

Flot tryk og efterbehandling kan ikke løfte et dårligt layout. Så et pænt og gennemtænkt layout er afgørende for slutresultatet - også selvom man vælger at få lavet et billigt standard-visitkort. Et flot layout kan man komme rigtig langt med.

/Jesper

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob

Jeg vil følge med de andre, og sige grafisk designer er vejen frem. Vi hjælper dig gerne, men det kan hurtigt løbe op i timer og kr. hvis alt skal laves fra bunden.

Er logo klar, er du velkommen til at kontakte mig, når der skal bestilles visitkort.

Ellers tjek siden ud for priser: http://www.tigerprint.dk/

Mvh

Casper Stelzner

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg takker for alle de gode råd og har taget kontakt til den grafiker, der har lavet mit logo. 

Vh. Jakob

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)