Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man en partner?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har et projekt jeg gerne vil have i gang, men jeg mangler en programmør

Det er min opfattelse at NÆSTEN alle start-ups mangler en programmør, og jeg føler derfor det er meget svært at finde en til sit projekt, i sær også da de fleste leder efter kontant afregning.

Men altså jeg leder efter en partner til mit projekt som jeg har allerede har tjent mange penge på, som jeg nu har fundet en model til som gør idéen skalerbar og derfor kan mangedoble indtjeningen.

Men hvordan finder jeg en partner? Jeg har prøvet så mange ting efterhånden, men uden held. Og det er egentlig lidt irriterende når jeg allerede har været i markedet 2-3 år, kender det ud og ind, ved præcis hvordan tingene foregår, kender de rigtige mennesker, allerede tjener mange penge på det osv.

Så hvad gør man for at finde den rigtige partner? Hvad har du selv gjort? Og hvordan sikrer du dig at det ikke bare er en partner som kun er med 2 uger eller 1 måned? Oplever nemlig ofte de er engagerede og spændte det første stykke tid, hvorefter de bare hoppe af igen.

Mvh

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er selv programmør og hvis jeg ramte ind i den rigtige var jeg ikke bleg for et samarbejde.
Du ved det sikkert allerede, du finder dem her, dog er der ingenting om hvad det er du laver og kender så godt til så vurderingen er meget svær :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever det lidt fra den anden side, jeg bliver jævnligt spurgt om jeg vil være med i projekter (jeg er programmør). Som regel er det gennem netværk jeg kommer i kontakt med startups, eller gennem introduktioner gennem mit netværk. Og for mig betyder det en del at kontakten kommer gennem netværk, de aller bedste er, når en jeg kender spørger på vegne af andre. Så ved jeg at de er seriøse, siden en bekendt vil lægge navn og ry til en kontakt.

Umiddelbart vil jeg mene at du står stærkere end de fleste, da du allerede har omsætning, og kender branchen rigtigt godt. Du er kommet en del længere end de fleste som søger partnere, og det er positivt. 

Tilmeldt 21. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input. Sætter pris på jeres svar :-)

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du selv prøvet?

Det kan være meget svært at finde den rigtige partner. Også her på Amino, hvilket der kan være flere grunde til.

1. Du har ikke et forretningskoncept der ikke er attraktivt nok  (kender dog ikke dit...).

2. Der er mange, også herinde, der ikke gider iværksætteri når de opdager hvor meget arbejde der i virkeligheden skal lægges i det. Det er meget hårdt arbejde og på den lange bane er der få virksomheder som bliver en succes. Og mange af dem der er på Amino er helt unge mennesker med svingende kvalifikationer.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg lavede denne video for godt et år siden som jeg synes giver fantastiske svar for hans type virksomhed, men der er altid svært at gøre tingene operationelle.

Kort, hvis du har et koncept som du har tjent mange penge på, hvorfor søger du så ikke en ansat der evt lan lave earn in

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Aug 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar alle sammen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)