Meget enig i at debatten er kørt af sporet, og lige nu minder om det danske samfund hvor den ene halvdel råber rød og den anden halvdel råber blå uden at nogen vil rokke sig en millimeter eller se nuanceret på problemerne. Det der mest undre mig i hele sagen, er at en del af disse virksomheder allerede har defineret hvor de står moralsk, socialt osv. men så går der, Kristian forklar mig røv i den, at man ikke vidste hvor ens annoncer nu engang landede/hvilke sites man nu var på. Som Homer ville sige DOH!!!!! Hvordan kan man have en marketingafdeling som IKKE aner hvor ens reklame bliver vist? Stod jeg som direktør for en rigtig stor virksomhed, og fandt ud af at min marketingafdeling hældte markedsførings penge ned i et sort hul uden at have ROI på disse, og sørge for at disse penge blev brugt i klar overensstemmelse med virksomhedens guidelines, ville de ryge ud på røv og albuer. Så i min verden har virksomhederne ansat folk der ikke er deres løn værdig, eller så "hvid" lyver de voldsomt. |
Fresno Bob:Hvordan kan man have en marketingafdeling som IKKE aner hvor ens reklame bliver vist?
Stod jeg som direktør for en rigtig stor virksomhed, og fandt ud af at min marketingafdeling hældte markedsførings penge ned i et sort hul uden at have ROI på disse, og sørge for at disse penge blev brugt i klar overensstemmelse med virksomhedens guidelines, ville de ryge ud på røv og albuer.
Så i min verden har virksomhederne ansat folk der ikke er deres løn værdig, eller så "hvid" lyver de voldsomt.
Så er det fordi du ikke forstår hvordan et annoncenetværk fungerer.
Du giver penge til netværket og de placerer annoncerne for dig. Effekten måles, men du aner ikke hvor de bliver vist.
Annoncerer du på Google, så sker der præcis det samme.
Vi har brugt energi på ikke at vise annoncer på DKA, men det kan være vi viser dem værre steder, uden vi ved det.
De bedste hilsner
Martin