Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækkert printerpapir, hvad bruger I?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 32
Fra  novaram ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Vi er efterhånden lidt trætte af discount 80g printerpapir, og vil gerne købe det bedre papir.

Dels vil vi gerne op i 90g, men der er også stor forskel på kvaliteter, hvilket jeg tydeligt kan mærke på breve vi modtager.

Jeg er interesseret i 2 typer:

1. Den prisvenlige udgave, som vi kan bruge til dagligt brug

2. Den ekstra lækre, som vi kan bruge til tilbud, kundebreve, præsentation, m.m.

Hvilke mærker og modeller af printerpapir kan I anbefale herinde, hvad koster det, og hvor køber man det.

På forhånd tak.

/Ulrich

novaram ApS

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo lidt en smagssag - det kan jeg bare se på de kunder som bl.a. får trykt brevpapir og lignende hos os.

Men umidlbart er 90 gr. kopipapir tæt på at være det samme uanset hvilket mærke du vælger. Men der er dog lidt forskel i overfladerne.
Hvis det skal være 90gr. bare til daglig brug, så vil jeg foreslå f.eks. 90 gr. Image. Det kan du købe hos de fleste webshops og kontorforsyninger.

Noget lidt mere "lækkert" til kundebreve m.m. kunne f.eks. være noget 100-120 gr. 4CC som har en lægger glat bestrøget overflade, men stadig fungerer godt i næsten alle typer printere.

Hvad det koster må du selv Google dig til - men nu har du ihvertfald et par bud på nogle papirtyper :-).

/Jesper

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo meget an på dit produkt og dit image.

Her hos os holder vi os til et meget klassisk, elfenbensfarvet brevpapir i 90 g fra Conqueror.

Men den kan sagtens være aldeles forkert og gammeldags i en anden kontekst.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og nej. Det er rigtigt at den normale 4CC er ubestrøget - men i øvrigt også ret lækker i overfladen.
Jeg manglede blot at skrive Silk efter 4CC. 4CC Silk er lige en tand mere lækker.

Men begge papirtyper er lækre og kan fås rigtig mange forskellige steder.

Der findes også en Gloss og den vil jeg tilgengæld ikke anbefale som brevpapir eller lignende. Den er simpelthen for blank til at det fungerer som brevpapir.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)