Men inden du skriver til dem, er det en god idé at formulere din produktbeskrivelse godt og tydeligt. Jeg forstår desværre ikke de angivne mål. 95x95x95 mm i min optik er 95mm3= en kubisk form. Og så skriver du samtidig, at den er 2 mm i tykkelsen. Er det noget, der er foldbar? Eller? Lav en tydelig tegning, med absolut præcise målangivelser mm. Når du skal til at skrive til dem, bed dem om pris på forskellige mængder for fremstilling. F.eks. 3000 stk / 5000 stk/ 10.000 stk. Lad være med at fortælle dem fra starten præcis det antal, som du vil fremstille. Nogle gange vil det betale sig at fremstille i større antal. Når du har priserne, regn lidt frem og tilbage, inden du beslutter dig- Hvis din er vare er af mindre kompliceret karakter, bed dem om rapportering i form af billeder eller wiber/skype samtaler, så du kan se, hvad de laver derover. F.eks. når de er gået igang, og har lavet d. 1 produkt klar, bed dem om at se dem, eller evt at sende den til dig, så du kan vurdere, om alt er som du ønsker. Hvis din vare er af mere kompliceret karakter, skal du måske en tur på den fabrik i Kina. Men jeg har fået fremstillet mine varer, uden at besøge fabrikerne :) Den første produktion vil være den dyreste. Hvis du få solgt dine varer, og få lyst til at producere produktet igen, vil det være billigere. |
Det er et hult cubisk form
Endnu engang tak for virkelig nyttigt info. Jeg har tegninger og det hele ... manglede bare viden omkring produktion.