Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhversbank

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står her med et stiftet Holding+Drift ApS, er der nogle der kan anbefale en god erhversbank?
Hvor det ikke skulle være så besværligt at blive kunde?

Mvh Christian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12669
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:
Hvor det ikke skulle være så besværligt at blive kunde?

Det findes vist ikke. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Christian:
Hvor det ikke skulle være så besværligt at blive kunde?

Det findes vist ikke. 

lidt true Big Smile - og svaret er at banker ikke tjener på små erhverskunder man kun har udgifter på dem. Det er en satsning OM banken tror det en dag giver overskud  - nogen kan bedre li det end andre. Ca 10% af alle IVS er f.eks røget til tvangslukning - og 1 kr på bagepladen imponerer måske heller ikke banken, men selv ApS kan som have besvær

Nå men først og fremmest så sæt dig ind i bankernes krav - om du kan li dem eller ikke, for hvis man ikke spiller på samme bane, så bliver kampen ikke god http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/ny-konto-i-banken.html og se evt 

https://www.facebook.com/jhannover/videos/10154411568204787/ som video med lidt forklaring til besværet

90% af alle får dog en konto uden besvær og med begrænset omkostning - bare klø på

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Må desværre tilføje mig korret og sige at det ikke er nemt at få en konto nogen steder, ville anbefale at prøve der hvor du har din privat konto.

Er selv hos Danske Bank og selv som kunde der, har jeg problemer med at få nye kontier men kan også anbefale dem da de for det meste yder god service.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)