Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NemKonto - Taler min bank sandt, eller er den blot grådig ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Hvorfor kan du ikke trække gebyr for erhvervskonto fra? Det kan du da

vh John H

WinkYes

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprettet konti hos Handelsbanken. Inden da havde jeg ringet rundt til nogle forskellige banker for lige at sondere terrænet, og må sige, det er helt vildt, hvad de tager i gebyrer for den slags. Det er nærmest optrækkeri.

Så jeg endte med at oprette kontoen i Handelsbanken. De tager normalt 500 kr. for oprettelse og 35 kr./md, men jeg slap for oprettelsesgebyret, fordi jeg har privatkonto i banken.

Jeg har været kunde i en del banker efterhånden, og Handelsbanken er by far den bedste.

Tilmeldt 12. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus og tak for den info. Jeg kan høre på det hele, at jeg og DB skal have en seriøs snak om hvorvidt de overhovedet ønsker mig som (erhvervs) og dermed privatkunde.

Mvh

Anders

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en firmakonto hos DB, som privatkonto kørende - gratis.

Betingelse: ingen forsikring inkluderet.

Fra Gørlev
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  SearchMore Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ecentralen:

Hos Nordea er det på samme måde - 1200 kr pr år (som trækkes uden at man kan trække det fra i skat). Er der nogen banker, hvor man ikke skal betale et gebyr ?

Jeg har også Nordea, hvor jeg har tilknyttet en privatkonto, oprettet til formålet, som NEM-konto. Det kostede ingenting og de prøvede på ingen måder at få mig til at oprettet en erhvervskonto.

SearchMore - Eksperter i SEO og Synlighed på nettet

Fra Køge
Tilmeldt 11. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Benjamin Christiansen Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fornylig oprettet erhvervskonto hos DB og det var også 2000kr jeg skulle give for det, hvilket jeg egentlig synes er fair nok.
Jeg har så også min privat økonomi hos dem og er landet i en god kundegruppe som gør at jeg ikke har noget månedligt abb. på min erhvervskonto - Det gør det selvfølgelig nemmere at sluge oprettelsesgebyret. :-)

Mvh

Benjamin

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)