Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en idé - mangler jeres hjælp til udførelsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har længe spekuleret omkring muligheden for at sælge tøj til virksomheder, ved simpelthen bare at tage ud og møde dem ansigt til ansigt. Jeg tænker hverken på regulært arbejdstøj eller habitter, men bare nogle fantastiske skjorter og nogle pæne bukser. Min målgruppe vil primært være store banker, forsikringsselskaber, advokatfirmaer osv. Virksomheder med en dresscode som ikke er et fuldt ud jakkesæt. Ideen med dette, er at man allerede har samlet en stor flok mennesker og man egentlig ikke har de store udgifter til lokaler eller varelager. Mit spørgsmål til jer er så, hvordan får jeg ført dette ud i livet? Jeg skal bruge en bil, et par tøjstativer og et cvr nummer? Jeg har styr på leverandørerne, tøjstativerne samt bilen. 

Men er det overhovedet noget værd? Lad mig høre jeres meninger!!!!!

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet din ide gennemført for en 8 - 10 år siden, da jeg var tilknyttet Codan forsikring og det virkede som om firmaet, der markedsførte skjorter, havde en god omsætning.

Jeg ved ikke om de eksisterer mere. De kunne for rimelige penge forsyne skjorterne med påsyet logo, som vist nok blev foretaget i Kina. Det ville så være helt naturligt at du også købte skjorter i Kina, hvor der også produceres super kvaliteter.

Hvis du køber skjorter en gros her i DK, kan der nok også findes en systue her som kan lave logoer. Får du gang i butikken kan en symaskine, som kan sy logoer eller navne på skjorterne, ikke koste alverden,

Hvis du for eks. ser medarbejderne i Brugsen, Irma, Netto m.fl. vil du se at de flere steder bærer firmaskjorter.

Det kan ikke kræve det store apparatur at fremskaffe vareprøver, både uden og med påsyet logo fra en af de store butikskæder, som du kan vise frem og sælge et parti i forskellige størrelser til de firmagrupper du nævner.

Hvis du er ihærdig, tror jeg godt det kan lykkes. Du skal nok først kontakte de påtænkte emner på telefon og finde frem til en kontaktperson, som du så aftaler et uforpligtende møde med.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)