THE GOOD: - Super nemt og brugervenlig. - Stilren og rolig for øjnene at browse rundt.
THE BAD & THE UGLY: - Av av... mangle dumme tekniske SEO fejl og mangler. - Manglende links f.eks. i toppen og i bunden. - Mere forklaring af hvordan Jeres koncept er skruet sammen, fokus på Jeres SALGSPUNKTER. - Manglende video på blog. - Lidt "fejl" på slideren i Tablet Landscape mode.
Generelt så synes jeg I er kommet rigtig godt fra start, nu skal I bare liiiiige have nøkket det sidste hjem
Jeg som besøgende føler lidt at man skulle kunne klikke på Jeres top tekster for mere info, men I linker ikke til noget info.
I bunden ville det være rart bare at kunne klikke på f.eks. Jeres telefonnummer fra min mobil, så ringer den op og klikke på adressen, så åbner en Google maps (eller noget).
SEO Fejl:
Der er flere småting: Manglende Robot.txt, ingen sitemap, "Tom" H1'er og dobbelt H1'er og lidt mere hvis man graver dybere.
Noget du kan se på er din webshops page speed. Det er noget google er begyndt at fokusere på i forhold til ranking. Der er lavt hængende frugter som en udvikler hurtigt kan fixe for at få din page speed lidt op. P.t. Ligger jeres page speed i gølge google på 63. Den skal gerne ligge på minimum 90. Søg på google page speed, så kommer du til en side hvor google laver en analyse af jeres side, og fortæller hivlke punkter i bør rette.
Rent personligt syntes jeg jeres billedekarrusel i toppen af siden fylder meget. Man skal scrolle for at se nogle produkter. Det kan måske optimere salgsflowet hvis kunden kan se produkter når de komemr ind på siden uden at skulle scrolle.
Jeg gik ind på en stol, og i skriver at den er certificeret og testet. Men man læser ikke umiddelbart hvad det er for et certifikat og test der er udført. Jeg er med på at det skal indgyde troværdighed og kvalitet, men der kan være folk som gerne vil lidt dybere ned i hvad det egentlig er, hvem der har testet og vhad de har testet og om det har bestået testen.