Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af regnskabsår

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IVN.

Håber der er en revisor, bogholder eller anden fagkyndig der kan hjælpe mig med et lille problem i Dinero.

Mig og min bror oprettede sidste år den 25.03.2019 et selskab. Og af en eller anden grund har vores regnskabsår i Dinero stået til at være fra den 25.03.2019-31/03/2020.

Jeg har lige fundet ud af, at slut datoen er forkert og er den 31/12/2019.

For at lave dette om, bliver der en masse rod i Dinero, og der er en masse bilag der skal laves om.

Mit spørgsmål er så følgende: Kan man kan ikke bare ændre regnskabsåret til 25.03.2019-31/03/2020? og så køre den perioden for efter tiden?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det med at I har det anderledes i Dinero er skidt årsag til at ændre - og I skal tænke på hvis I sælger til andre, som ejer via holding, så vil det være et besvær ikke at have samme regnskabsår som dette

I KAN afholde generalforsamling og besluttet første år udløber 31/3-2020 - og så bliver det fremover 1/4-2020 - 31/3-2021 osv

Det skal via helt sikkert via generalforsamling + anmeldes i EOS og SKAT skal have meddelelse - som jeg husker det - men vent på andre 

Jeg ville lade en Dinero kyndig (evt revisor) se om ikke det er langt lettere at beholde 31/12 som så vil passe evt senere salg til andre der også har 1/1-31/12 og evt andre selskaber I selv får  - holding osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)