Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betale skat før tid?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske et lille problem i disse corona-tider, men pga. de forskellige udskydelser af skat pga diverse hjælpepakker er A-skatten på nogle udbetalinger udskudt til næste år. Det er jo som sådan fint, men min OCD over at have styr på virksomhedskontoen vil som sådan hellere bare have betalt de regninger med det samme, så de er ude af verden. Det må da næsten være muligt at gøre dette ikke?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mortenhjort:

Det er måske et lille problem i disse corona-tider, men pga. de forskellige udskydelser af skat pga diverse hjælpepakker er A-skatten på nogle udbetalinger udskudt til næste år. Det er jo som sådan fint, men min OCD over at have styr på virksomhedskontoen vil som sådan hellere bare have betalt de regninger med det samme, så de er ude af verden. Det må da næsten være muligt at gøre dette ikke?

du kan i alle fald jo - når du kender den A skat der er tale om (vel din egen) - logge på skat- gå i skattekonto, forhøje udbetalingsgrænse ude i højre side, og så indbetale det beløb du vil af med til skattekontoen - så udlignes den for firmaet https://startupadvisejh.blogspot.com/2020/09/skattekonto-for-at-undga-negativ-rente.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Kontekst & Lyd Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. 

Disclaimer: Jeg ved meget lidt om regnskab

Men har selv talt med en revisor om dette, og vi gjort det, John Hannover foreslår og overført alt det, vi skylder i moms for 1. halvår til skattekontoen. Man kan ikke få lov at betale pengene endnu, men det føles lidt sådan, da pengene ikke figurerer på kontoen, og derudover slipper man også for at betale negative renter til banken, skulle man overstige deres efterhånden meget lave grænser. 

Dbh Simon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)