Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kr. 50.000,00 for en erhvervskonto

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Åsen Hansen:

En lille digression, men det er underligt det er så strængt i Danmark. Da jeg skulle have en erhverskonto her i Norge, bare sendte jeg banken en e-post om at jeg ville have en, så ringte de mig og spurgte lidt rundt hvad jeg skulle bruge den til, og så fik jeg en aftale jeg underskrev digitalt, og det var det. Kostet mig ikke en krone, men jeg betaler nogle kroner for hver transaktion jeg gør + nogle hundre kroner i året i gebyr. Det er i øvrigt Danske Bank jeg bruger. Skulle da tro det var de samme regler her som i DK ...(?)

n ikke en anselse om de har samme regler - me formentlig. Spdan var det også for få år siden i DK - der er skærpet KYC og hvidvasklove så det vi noget siden OG formentlig har IVS som selskabsfor skræmt banker yderlgere - men rent gæt. Npr det gælder dem alle, så er der nok en grund, ellers ville EN eller anden ny eller gammmel nstøvsuge hele markedet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må sige det lyder fantstisk at det skal være så svært at få en erhvervskonto.

Min personlige erfaring er lige modsat, et kort møde med fremlæggelse af plan og etablerings budget, så blev erhverskonto, valuta konti og virksomhedsordningskonto oprettet uden gebyrer.

Tror mange af dem der har problemer med at få en erhverskonto ikke har spurgt med den rigtige forberedelse, eller har lig i lasten som banken ikke bryder sig om.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)