Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto - Revolut/N26 eller Lunar?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var selv meget tiltrukket af N26 som er på tysk banklicens og håndterer valutabetalinger gennem Wise. Det viser sig dog at du ikke kan bruge dem som selskab men kun kan få personlige konti uanset om det så er personal eller business (kun til enkeltmandsvirksomheder)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46521
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Jeg var selv meget tiltrukket af N26 som er på tysk banklicens og håndterer valutabetalinger gennem Wise. Det viser sig dog at du ikke kan bruge dem som selskab men kun kan få personlige konti uanset om det så er personal eller business (kun til enkeltmandsvirksomheder)

Jep modsat revolut tager de kun personlig virksomhed/freelancere osv. Det er lidt sådan Lunar også startede erhverv men her holder N26 længere fast - ikke selskaber. Lunar har valgt at gøre forskel, hvis du er selskab, om du er flere ejere eller ej i prissætningen - du kan vel godt knytte wise til revolut - men næppe blive tilfreds med deres mindste og gratis løsning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

BroncofanDK:

Jeg var selv meget tiltrukket af N26 som er på tysk banklicens og håndterer valutabetalinger gennem Wise. Det viser sig dog at du ikke kan bruge dem som selskab men kun kan få personlige konti uanset om det så er personal eller business (kun til enkeltmandsvirksomheder)

Jep modsat revolut tager de kun personlig virksomhed/freelancere osv. Det er lidt sådan Lunar også startede erhverv men her holder N26 længere fast - ikke selskaber. Lunar har valgt at gøre forskel, hvis du er selskab, om du er flere ejere eller ej i prissætningen - du kan vel godt knytte wise til revolut - men næppe blive tilfreds med deres mindste og gratis løsning

vh John Hannover

Der er ikke rigtig grund til at bruge Wise sammen med Revolut medmindre du veksler penge i weekender.

Et vigtigt aspekt som bank er at du kun har IBAN som overførselsmulighed, så betalingsmoctager faktureres af deres bank i Danmark hvis banken modtager iban (Coopbank gør eks ikke)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)