Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil bygge jeres nye Notion dashboard helt gratis.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt ny på amino og vil gerne hjælpe andre med at skabe et bedre overblik!

Jeg har netop opsat et dashboard i Notion for en virksomhed.
Deres dashboard kan nu vise:
- Omsætning pr. kunde
- Hvilke opgaver og møder med hver enkelt kunde
- Vagtplan for deltidsfolk
- Overblik over status på forskellige opgaver: I dialog, vundet
- om der er fremsendt faktura eller ej til kunden
- En mødekalender i Notion som automatisk sender google calender invitationer ud til partnere med Google meet link.

De er glade for at have centraliseret mange af deres opgaver frem for at have spredt alle deres ting over forskellige to-dos, excel ark, google drev osv.

Jeg ved at der er mange mange flere funktioner og muligheder igennem Notion. Men jeg er meget passioneret for at udforske hvordan det ellers kan gavne virksomheder og teams i forskellige brancher.

Jeg vil gerne hjælpe andre med at opsætte et dash-board skræddersyet efter jeres behov.
Jeg vil først og fremmest gerne have flere erfaringer med at opsætte det til forskellige typer af virksomheder.

I må meget gerne sende mig besked hvis det skulle have interesse. Jeg vil gerne hjælpe!
Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Er du fra Notion eller hvordan?

Dit navn tegner sig at du er derfra :) ?

//Mathias

Tilmeldt 25. May 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias,

Jeg er hverken ansat eller sponsoreret af Notion - Jeg er bare passioneret for platformen :-)
Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah okay :-)

Fair nok, det var bare ikke helt tydeligt, og særligt med dit brugernavn taget i betragtning så virkede det til du kunne være ansat hos dem :)

//M

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)