Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigtpatent.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj.

Søger nogen som har erfaring med patentvirksomheden Billigtpatent.dk?

Jeg kan ikke finde deres CVR-nummer og deres hjemmeside ser nyoprettet ud i 2023 på trods af patenter de har arbejdet på ligger tilbage til blandt andet 2011?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Status Aktivt
Oprettet 31. januar 2014
IDN billigtpatent.dk

Registrant

Navn InnovatorLAB
Adresse v/Marcus Reinholdt Pedersen
Viborggade 74, 2. th.
Postnr. og by 2100 København Ø
Land Danmark
Telefonnr. +45.30495050
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. Jeg fandt CVR-nummer, nu mangler jeg bare nogen der har erfaring med firmaet :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Han driver det som enkeltmands virksomhed der hedder InnovatorLAB og det betyder jo i alle fald, at han hæfter personligt, hvilket nogen gange kan ses positivt OG - han har drevet det siden 2007, og det  ville jeg også tage klart positivt

Han har dog fra jan 2018 til juli 2022 tidl haft et  selskab (IVS) som blev opløst efter en konkurs - men de der IVS blev jo det for RIGTIGT manges vedkommende

Så længe du ikke betaler en masse upfront - ud over beløb han kan vise skal indbetales til Patentstyrelsen og - hvad du kan finde rimeligt for de store undersøgelser der tit skal til, så ville jeg IKKE ud fra hans hjemmeside og en nu 15 år gammel enkeltmands - som godt nok har haft mange brancher - Data/IT og så nogle år med guld og smykker/ure osv - da ville jeg ikke have stor frygt, men OM han kan hjælpe med patent, kan du bl.a. undersøge, ved at bede ham om referencer fra tidligere (måske være fræk og ringe og høre om patent/varemærkestyrelsen havde noget at sige om valget (hvis de tør/vil)

god vind med patentet - som du givet  ved alene i princip er til tekniske (fysiske) opfyldelser af helt nyskabende værdi https://johnhannover.blogspot.com/2023/03/patent.html 

Se også, hvad SMARTE Visma rating kan vise f.eks InnovatorLAB v/Marcus Reinholdt Pedersen (30740831) » København Ø | Regnskab & Roller (vismarating.dk) 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)