Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress / Elementor hjælp søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg har brug for en person med god erfaring i wordpress og elementor pro. 

gerne en privatperson, med noget ekstra tid på hånden. Som har tid og lyst til at hjælpe mig videre.

jeg vil gerne have hjælp til opsætning af woocommerce webshop, og de udfordringer der nu kommer fra tid til anden.

Brand og produkt er klart. Jeg skal bare have sat den web-shop op. 

Det kan være at der er nogen herinde, som kan anbefale en. 

Rigtig god weekend

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ps. med hjælp, mener jeg selvfølgelig mod betalingYes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 27. Aug 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Sep 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tag gerne kontakt til mig - så hjælper jeg dig gerne :)

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er intesseret i at spare pengene - kan du altså virkeligt klare mange ting selv - især når du "bare" gør brug af WooCommerce og Elementor. Nærmest alt den information du har brug for, er frit tilgængelig på google/youtube - kombineret med du kan spørge her/diverse facebook grupper, burde kunne få dig i mål.

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ja det er man jo altid, især her i opstarten. Det har været learning by doing, og det er jo meget nemmere i dag, end for f.eks 10 år siden. Men når det er sagt, så er der altid noget der driller, og der er det godt at have en kyndig person indover, ellers ryger der lynhurtigt rigtig mange (trælse) timer på at løse et eller andet, og kan mærke at der skal lidt mere skub i tingene, ellers kommer jeg ikke ud til nogen kunder foreløbigt, eller får lavet det sjove (skrive tekster, lave marketing mm). Men det er noget som jeg selv gerne vil sidde med til dagligt, men må have hjælp, før jeg på et tidspunkt ud i fremtiden, kan klare det selv. 

rigtig god dag

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jss:

Hej. Ja det er man jo altid, især her i opstarten. Det har været learning by doing, og det er jo meget nemmere i dag, end for f.eks 10 år siden. Men når det er sagt, så er der altid noget der driller, og der er det godt at have en kyndig person indover, ellers ryger der lynhurtigt rigtig mange (trælse) timer på at løse et eller andet, og kan mærke at der skal lidt mere skub i tingene, ellers kommer jeg ikke ud til nogen kunder foreløbigt, eller får lavet det sjove (skrive tekster, lave marketing mm). Men det er noget som jeg selv gerne vil sidde med til dagligt, men må have hjælp, før jeg på et tidspunkt ud i fremtiden, kan klare det selv. 

rigtig god dag



Det kan der selvfølgelig være noget om ;)

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Tilmeldt 14. May 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Har du fundet en der kan hjælpe til?
Jeg tager gerne en snak med dig om det, så kan vi finde ud af om vi er et match? :)
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 08:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)