Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ét eller flere affiliate netværk på samme tid?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har tidligere haft gang i affiliate partnere, men opgav det på et tidspunkt af forskellige årsager.
Nu er jeg klar til at forsøge igen - men gå lidt mere prof til værks.

Men..

Vil i anbefale at man finder ét netværk og satser på det, eller har i gode erfaringer med at styre flere netværk?

Jeg tænker her f.eks. på, at man vel kan risikere at betale dobbelt, hvis flere netværk tracker samme side?
Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg vil anbefale dig at lytte til denne podcast-episode om emnet:

https://marketers.dk/blog/mm253/

Jeg ville vælge ét netværk. I Danmark nok Partner-Ads.

Hvis der er stabilt salg her - og noget ønskes udvidet, så kan man gå skridtet videre og få lavet et setup hvor der tages højde for flere samtidige programmer.
Jeg ville ikke starte med flere netværk samtidig.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Start med et affiliate netværk og få det samarbejde finpudset inden du vælger at blive markedsført igennem yderligere et netværk.

Men når du vel gør det, så skal du implementere de-duplication for at sikre dig mod at betale for den samme ordre to gange. Du kan læse om de-duplication her: https://wiki.awin.com/index.php/De-Duplication_Best_Practice_Guidelines

Du kan selvfølgelig godt vælge at deduplicere salg manuelt ved f.eks. hver mandag at finde dobbelte ordrenumre fra den forgangne uge og slette de salg, som afhængig af valgt attribution model, ikke skal modtage kommission. Men ved større volumen så bør det ske automatisk. Du den automatiske måde slipper du også for publicister som bliver skuffede over slettede salg.

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarene begge 2 - jeg starter med én partner, og valget er faldet på PartnerAds.

Jeg vidste ikke der fandtes automatiserede processer for det, jeg har tidligeret siddet "hver mandag" og annulleret salg manuelt, så det her er fantastisk.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)