Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Min Facebook virksomhedsside er pist forsvundet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal jeg gøre, for at få min FB side tilbage? Min private profil fungere som den plejer, men min tilknyttede virksomhedsside og login til Meta Business suite er eksistere pludselig ikke længere. Har prøvet at rapportere det som fejl via mit private login, men hører ingenting fra FB… 

Håber I kan hjælpe mig på vej, da det er en vigtig platform for min lille business. 

Christina // by Ritz 

Fra Albertslund
Tilmeldt 15. Jul 23
Indlæg ialt: 37
Fra  Digital Monkey Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christina,

Det lyder frustrerende! Det kan være et teknisk problem fra Facebooks side, men her er nogle trin, du kan følge:

Prøv at rense browserens cache og cookies, og prøv derefter at logge ind igen.
Prøv at logge ind fra en anden browser eller enhed.
Hvis du har en anden administrator på siden, kan de tjekke, om siden stadig eksisterer, og om din rolle som administrator stadig er intakt.
Hvis intet af dette virker, kan det være, at din side er blevet hacket eller at Facebook har deaktiveret den. I begge tilfælde bør du rapportere problemet til Facebook gennem deres supportcenter. Desværre kan det tage lidt tid at få svar, da Facebook er kendt for at være lidt langsom med hensyn til kundeservice.

DigitalMonkey kan hjælpe dig med at finde alternative måder at nå din kundebase på, mens du løser dette problem. Kontakt os for mere information.

Håber du får løst problemet hurtigt!

Med venlig hilsen,
DigitalMonkey.dk
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)