Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få produkter i produktion??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 23
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er en helt ny startet virksomhed der laver keramik. Jeg kunne godt tænke mig at tage steppet videre og få mine ting produceret på en fabrik. Jeg ved at Portugal er gode og kendt for at få keramik produceret (er også åbne for andre steder i verden), men hvordan kommer man igennem som en lille ny virksomhed og hvordan finder man det rigtige sted af få produceret sine ting?

Udover keramik kunne jeg også godt tænke min at få produceret noget i rustfri stål eller andre metaller man kan bruge til bestik. Måske der er en multi fabrik der kan lave lidt at det hele, jeg ved det ikke. Måske i gør:)

Jeg håber i kan hjælpe.

Hillsen KE

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At finde producenter er det mindste problem. Du kan jo bare google "private label ceramics Portugal", "cutlery OEM ODM manufacturers" og ligende. Og tage en snak med nogle af dem omkring vilkår, minimum ordrestørrelse, prisniveau m.m.

Der hvor det går galt for det fleste startups uanset branche, er at de ikke har en klart plan for hvordan de kan sælge deres produkter. Det kan f.eks. være ualmindeligt svært at få en fod indenfor hos de store kæder. Og markedsføringsomkostningerne for en webshop er ofte større end fortjenesten af salget i rigtig lang tid.

Du bør lave en gennemarbejdet forretningsplan hvor du får belyst de mange udfordringer du står over for. Her tænker jeg på finansiering, design, lovkrav, produktion, lager, markedsføring, salg, distribution, reklamationer, etc.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du ikke hvad der er for keramisk ting du skal have fremstillet så svært at hjælpe dig. Generalet kan siges at du formodenlig vil være bedst tjent med at vælge en mindre producent.  

Du vik kunne finde portugisiske leverandøre via den portogisiske ambassades hjemmeside:    https://copenhaga.embaixadaportugal.mne.gov.pt/da/ambassaden/okonomi-og-handel-investering/generelle-oplysninger

 

karlemil133:
Måske der er en multi fabrik der kan lave lidt at det hele, jeg ved det ikke. Måske i gør:)

Nej du skal til en metalvarefabrik. Husk at der gælder specielle regler for materiale i kontakt med fødevare. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:
Der hvor det går galt for det fleste startups uanset branche, er at de ikke har en klart plan for hvordan de kan sælge deres produkter. Det kan f.eks. være ualmindeligt svært at få en fod indenfor hos de store kæder. Og markedsføringsomkostningerne for en webshop er ofte større end fortjenesten af salget i rigtig lang tid.

Godt formuleret. Kunne ikke være mere enig! 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 9. Feb 23
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten, 

Tak for dine råd, dem kan jeg helt klart bruge. Hvis du sidder inde med flere gode råd til en start up som mig, så skriv løs. Jeg vil komme så godt fra start så muligt:)

Tilmeldt 9. Feb 23
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, tak for dit svar det vil jeg kigge på.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:

At finde producenter er det mindste problem. Du kan jo bare google "private label ceramics Portugal", "cutlery OEM ODM manufacturers" og ligende. Og tage en snak med nogle af dem omkring vilkår, minimum ordrestørrelse, prisniveau m.m.

Der hvor det går galt for det fleste startups uanset branche, er at de ikke har en klart plan for hvordan de kan sælge deres produkter. Det kan f.eks. være ualmindeligt svært at få en fod indenfor hos de store kæder. Og markedsføringsomkostningerne for en webshop er ofte større end fortjenesten af salget i rigtig lang tid.

Du bør lave en gennemarbejdet forretningsplan hvor du får belyst de mange udfordringer du står over for. Her tænker jeg på finansiering, design, lovkrav, produktion, lager, markedsføring, salg, distribution, reklamationer, etc.

det var gode råd. Du kan også kontakte den portugisiske ambassaedes handelsafdeling men jeg er helt enig i, du skal være meget omhyggeligt med at sammenligne dine muligheder med de priser forhandlere i DK køber tilsvarende til, måske tilmed i fjernøsten i store mængder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 23
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak john

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)