Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Ønskeskyen ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileJeg er nu flere gange blevet ringet op af Ønskeskyen som gerne vil have et samarbejde med mit brand

- Er der nogle af jer som har erfaring med dette ? 

- hvis ja, har det så hjulpet jeres webshop

Tilmeldt 24. Aug 23
Indlæg ialt: 8
Fra  ChatbotAI Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg har været i kontakt med dem, og fået et sammarbejde og det har faktisk gået super godt.
Man har kunnet tracke efter at der faktisk er gået en del salg igennem, så jeg kan enlig kun anbefale det.

Jeg vil sige prøv det af, du kan jo altid sige stop for det hvis det er du ikke mærker nogen forskel det er jo heldigvis mest afkast baseret.
Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med platformen er blandet.

Ønskeskyen kan være et effektivt værktøj for webshops med et bredt sortiment af kendte mærker, men det er vigtigt at vurdere, om din virksomhed er en god match.

Jeg har arbejdet med webshops, der ikke har opnået den ønskede succes på platformen, ofte fordi deres sortiment primært bestod af mindre kendte eller generiske produkter. I sådanne tilfælde kan Ønskeskyen ende med at blive en udgift frem for en værdifuld investering.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 6. May 23
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen M. N.:

Min erfaring med platformen er blandet.

Ønskeskyen kan være et effektivt værktøj for webshops med et bredt sortiment af kendte mærker, men det er vigtigt at vurdere, om din virksomhed er en god match.

Jeg har arbejdet med webshops, der ikke har opnået den ønskede succes på platformen, ofte fordi deres sortiment primært bestod af mindre kendte eller generiske produkter. I sådanne tilfælde kan Ønskeskyen ende med at blive en udgift frem for en værdifuld investering.

Nu kender jeg ikke til forretningsdelen på ønskeskyen. Men hvordan ender det ud i en udgift? Der er vel ønskeskyen/platformen der får provision ved ethvert salg og her er der vel ikke en udgift forbundet til udbyderen (webshoppen)? Eller hvordan fungerer det i praksis?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikn:
Nu kender jeg ikke til forretningsdelen på ønskeskyen. Men hvordan ender det ud i en udgift? Der er vel ønskeskyen/platformen der får provision ved ethvert salg og her er der vel ikke en udgift forbundet til udbyderen (webshoppen)? Eller hvordan fungerer det i praksis?

Jo. der er et gebyr for at være med.

Ønskeskyen er affiliate hos PartnerAds, så hvis man tilmelder sig deres netværk som annoncør kan man komme med i Ønskeskyen uden fee.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)