Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg har den seneste tid arbejdet på en hjemmeside, der sammenligner udbydere, som tilbyder hjemmesider genereret via AI. Nu kunne jeg godt bruge lidt feedback på hvad der mangler, kunne ændres mv.

Har selv en liste med ting, men før jeg begynder at rette en masse, ville det være fint med noget feedback, så arbejdet bliver så effektivt som muligt.

Baggrunden for siden var at jeg selv havde svært ved at finde en overskuelig liste, da jeg skulle lave en ny side. Samtidig gav det en mulighed for at teste en masse AI værktøjer i mere konkrete eksempler.

Tonen er generelt positiv, da der er affiliate links på. Men har modsat mange engelske anmeldelser forsøgt også at skrive, hvad man skal være OBS på, og hvornår man burde overveje en anden leverandør.

Jeg håber du vil bruge 2 minutter og komme med 2-3 punkter som du enten synes skal tilføjes eller ændres, men også gerne hvis der er noget, som du synes fungerer godt.

Hjemmesiden hedder aihjemmeside.dk


Venlige hilsner

Jacob


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

helt kort er jeg ikke vild med den orange røde tågefarve over billederne

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan til dels give John ret.

Dog er vores egen hjemmeside www.raad-mal.dk, også lidt derhen. Den "røde" farve giver også opmærksomhed :)

I øvrigt mener jeg, det er godt med et tema som design, og dets muligheder og perspektiver.

Har i øvrigt sendt dig en besked :)

Tilmeldt 18. Aug 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for feedback.

Jeg tager det til efterretning, og ser om det kan fixes på en anden måde :)

God mandag

Jacob
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med den orange farve. Det findes nok andre flotte farver, f .eks. pastel grøn?

Alle dine ord i titlen starter med store bogstaver, Er det med vilje? Ikke særlig dansk?

Tilmeldt 18. Aug 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er med vilje. Jeg synes det fungerer godt, men min hustru er ikke vil med det. Så det kunne godt være det skulle rettes :) 

Fra PC REPARATION I KØBENHAVN
Tilmeldt 7. Apr 23
Indlæg ialt: 31
Fra  PC Service Center Rødovre Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes hjemmesiden er nem, simpel og overskuelig. Ikke meget kritik jeg har. 

Jeg synes godt den orangefarve kan gå an. Men i menuen kan det forvirre lidt at stregen ved :hover og :active er den samme, uden mellemrum. Det giver simpelthen et visuelt indtryk af at have markeret begge :-) 

PC SERVICE CENTER - EKSPRES REPARATION AF PC & MAC

6 computerværksteder fordelt i København & Nordsjælland Smile

Vi udfører alt indenfor reparation af computer .

Vi tilbyder mac reparation på 1 time.

Tilmeldt 18. Aug 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Perfekt.. Tak! Det havde jeg faktisk slet ikke lagt mærke til, men nu irriterer det også mig :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal da helt sikkert lige kigge nærmere på din side og det du linker til - det kan være jeg kan bruge det selv.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)