Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bookingsystem til selvstændig fysioterapeut - hvad kan du anbefale?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 21. Oct 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lige startet som selvstændig fysioterapeut, og jeg kunne virkelig godt bruge et godt og simpelt booking system til at holde styr på mine aftaler, sende SMS-reminders, og evt. tage imod betalinger.

Jeg er selvfølgelig nystartet selvstændig - og derfor betyder det også lidt, hvad det koster for en relativt lille forretning som min.

Kender du et godt system, som du kan anbefale?

Tusind tak for hjælpen!

Mvh Natasja
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasja

Prøv at kigge på https://terapeutbooking.dk/ 

Jeg kender folkene bag. Udover at det er nogle super fyre, så er det også et rigtig godt system, som nærmest er blevet branchestandard til det, som du søger.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Oct 18
Indlæg ialt: 21
Fra  Stoisk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Anders anbefaler, så kan jeg endvidere fortælle at "dyrt" er i forhold til den tid som du som regnskabsansvarlig også skal bruge på regnskabsdelen af din virksomheds økonomi.

De timer du ikke kan sælge men skal bruge på bogholderi har også en pris.

Terapeutbooking kan integrere godt til mange økonomisystemer på markedet i dag, og det betyder at meget af dit salg kan administreres fra det system. Du vil stadig skulle håndtere omkostninger på anden vis.

Nogle systemer har en pris, men set i lyset af de penge man sparer kan bundlinjen, altså din virksomheds overskud være større eller mindre afhængig af løsningen du vælger. Alt koster, men det system som gør dig i stand til at have den største omsætning vil have en netto effekt på din virksomheds resultat som er positivt.

 

Det kan være en ide at få en regnskabskyndig til at hjælpe med opsætningen, så du ikke senere står med et forklaringsproblem når du eventuelt skal afregne moms eller lønsum.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)