Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilepay subscriptions - dårlige erfaring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har en online webshop, hvor vi bl.a anvender Mobilepay subscriptions.

De dårlige erfaringer er skyldes, at MobilePay Subscriptions har en indbygget "feature"(designfejl), så der går minimum 48 timer før vi kan se om en betaling går igennem.

Dette giver en del praktiske udfordringer i hverdagen:

- Kunder forstår ikke hvorfor der skal gå 48 timer før varen afsendes.

- Internt skal vi checke mange betalinger manuelt, fordi vi skal være 100% sikre på at betalingen er gået igennem før varen afsendes. Nogle gange går der længere tid end de 48 timer. - Vi har kæmpet meget med at få sat et system op som automatiserer dette uden at vi er lykkedes 100%.

Integrationen er via Quickpay (som vi ellers har gode erfainger med). Quickpay siger, at de 48 timer kan der ikke ændres på. Mobilepay subscritions er nærmes umulige at få et klart svar ud af. Grundlæggende er det svært at forstå hvorfor man som kunde skal have 48 timers betænking, når man nu har besluttet at købe et produkt. Det skal siges, at vi får flere kunder med MP Subscriptions, vi er dog i tvivl om det på sigt er arbejdet værd.

Mit spørgsmål er her:

Er der andre som deler de samme udfordringer, eller har vi blot valgt den forkerte udbyder af betalingsgateway? 

på forhånd tak :D

Tilmeldt 14. Dec 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har ikke erfaring med Quickpay, men en del med MobilePay Subscriptions.

 

Når man går ind i et abonnement, har man mulighed for at også få en "one-off" payment. Der får man penge "med det samme".

 

Efterfølgende kan man trække abonnementsbetalinger på et senere tidspunkt. Ved abonnementsbetalinger skal man oprette trækningen 48 timer før de faktisk bliver trukket.

 

 

Tilmeldt 14. Dec 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at skrive til abonnementsløsning har jeg rigtig gode erfaringer med mobilepay, jeg ser langt flere der opdatere betalingsinformationer end på kreditkort-abonnemener.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)