Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma til tapning på plastikflasker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg søger med lys og lygte efter et firma som kan tappe på 400 ml plastikflasker. Da jeg ikke har haft meget held indtil videre, tænkte jeg at jeg ville prøve her. Det skal helst være i Danmark, men andre forslag i EU er også velkomne.
Optimalt set skal der også være mulighed for at sætte et shrink sleeve eller lignende på flasken.
Håber I kan hjælpe, mange tak.

Med venlig hilsen,
Christopher
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en del af firmaer det tilbyder løn fyldning af flasker, så det lyder besynderligt at du ikke finde et firma. Svært at hjælpe dig, når du ikke mere specifik mht. Hvilket produkt du skal skal have tappet og i hvilke mængder, hvordan leveret produktet til tapning....osv.

Hilsen Ravn

Tilmeldt 5. Jan 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ravn,

Ja, det undrer også mig. Men dem jeg har haft kontakt med, og de andre som jeg har fundet, har ikke været i stand til at tappe på 400 ml plastikflasker (kun 330, 500, eller over). Derudover, kommer ønsket om fuldt shrink sleeve påført på flasken også.
Produktet er forholdsvist let at arbejde med, da det er en ingrediensblanding (anden leverandør) som kun skal blandes med vand og uden tilsat kulsyre (dvs. heller ikke behov for pasteurisering).
Ift. mængde, kommer det an på tap firmaets minimum batch størrelse. Men hvis valget stod frit, ville jeg til at starte med sige 5.000-10.000 enheder.

Med venlig hilsen,
Christopher
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher 

Det er stadig lidt uklar for mig om der er tale om en fødevare, skal tapperiet også kunne blande råvarerne med vand?  

Har du prøvet tapperiet.dk,  en anternativ mulighed kunne måske være Asiros Nordic, hvis du ikke kan hjælpe så spørg om de kender nogen som kan. 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter lige med her.

//Mathias

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Gajhede:
Jeg lytter lige med her.

??? 

Er der nogen grund til at skrive at du lytter med ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)