Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til outdoor teambuilding virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra På landet
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. For det første er jeg alt for lidt aktiv på denne side, det vil jeg forsøge at gøre noget ved i fremtiden, hvor er der mange spændende tråde!

Nå jeg har noget jeg går og tumler med. Jeg er i øjeblikket selvstændig på 8 år i byggebranchen og alt er godt her. I min fritid er jeg outdoor entusiast og har været meget aktiv spejderleder i 10 år og nyder generelt outdoor livet meget og jeg har mange evner indenfor outdoor.

Jeg overvejer meget at tage den private friluftvejleder uddannelse for at bygge noget mere teori på og generel blive endnu mere erfaren. Den kan jeg tage over et par år, hvor jeg stadig har min virksomhed ved siden af.

Ideen jeg har er, at oprette en outdoor virksomhed, der tilbyder friluft teambuilding helt nede på jorden, hvor begyndere også kan være med. Dvs. udbyde ture (vandre, mountainbike, kano, klatring og lign.) til virksomheder. Det kunne jeg godt forestille mig kunne være en udemærket forretning, samtidig med at det ville være sjovt.

Min udfordring består i, at jeg er bange for at miste mine weekender pga. disse ture/arbjde, og det var ikke med i planen, da weekender er værdsat højt og helst uden arbejde.

Vil virksomheder tage en hel dag ud fra kontoret for at komme på tur? Evt. med overnatning og 1,5/2 dage?

Vil virksomheder syntes det er ok i hverdagene? Vil jeg kunne sælge det?

Argumentet skal jo være at det turen de skal på er af høj kvalitet, personlig udviklende/udfordrende og meget mere givende end bowling og gokart...

For hvis det kun vil være relevant i weekenden kan jeg lige så godt skyde en hvid pil efter det allerede nu tænker jeg.

Pft for svar!

Mvh Esge

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke leve af hvis du ikke vil bruge netop week-ends vil jeg påstå - bpde for private og mulige erhvervskunder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)