Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bosiddende i Thailand - kan du bruge mig ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
En anderledes overskrift , men så håber jeg tilgengæld, du bruger tid på at læse mit opslag :-).
Jeg er en mand i min bedste alder, som har slået sig ned i Bangkok , sammen med min thailandske kone. Hun har et godt arbejde i sin frisørsalon og dermed har jeg mange timer for mig selv. Nu er tiden kommet, efter mere end 2 år i Bangkok, hvor jeg godt kunne tænke mig, at bruge mine ressourcer lidt.
Har du brug for hjælp - som kunne udføres fra Bangkok ? Det kunne være online arbejde , hvor jeg evt. tar mig af mail og chat henvendelser eller andet let administrativt arbejde, i den supportmæssige retning. . Brugersupport og kundehenvendelser har været en stor del af mit arbejdsliv i Dk.
En anden boldgade , kunne være at du ønskede , en dansk kontakt person i Bangkok, til nogen af dine aktiviteter ifm. evt. indkøb af varer. Mulighederne kunne være mange, så tøv ikke med at sende en besked til mig, hvis du ser en mulighed for et samarbejde eller jobmulighed med min placering geografisk.
Jeg er som udgangspunkt , på udkig efter noget arbejde , som kunne udfylde måske 8-12 timer om ugen.

Ser med spænding frem til at høre videre fra dig/jer.

bh fra Bangkok
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke engang "hej", ikke engang et navn?

Du vil være den sidste jeg ville kontakte. Held og lykke.

Tilmeldt 29. Jan 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen Hej hej da.
Tror ikke, jeg går glip af noget ifht hvad du kan tilbyde herinde, med den attitude du ligger for dagen..

Hej hej igen
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

kvartover:
Tror ikke, jeg går glip af noget ifht hvad du kan tilbyde herinde, med den attitude du ligger for dagen..

Du fremstår altså totalt useriøs, rigtigt dumt hvis du søger opgaver. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

kvartover:
Jamen Hej hej da.
Tror ikke, jeg går glip af noget ifht hvad du kan tilbyde herinde, med den attitude du ligger for dagen..

Hej hej igen

det er fint for dig så - men Amedeo har jo helt ret. Du kunne være svindler eller scam-mager og meget andet - Man skal da netop frem med navn og detaljer og gerne kunne love referencer mm, hvis man skal have nogen her til at bruge sig, som du ønsker
Du skulle tage det som hjælp og ikke blive sur men jeg frygter, at du slet ikke får noget tilbudt med den attitude. Om igen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jan 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak allesammen - jeg har fået kontakt til et par stykker , som kunne være spændende at snakke videre med. Derfor ikke flere henvendelser tak - og tak for jeres super tilbagemeldinger..

Best regards
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vist godt med dig ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)