Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor indeksere Google ikke mine produkter

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 11
Fra  https://www.petitflora.dk/ Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rimelig mange produkter som Google ikke indeksere. Produkter der har lagt på min shop i år.

Er der nogle herinde der har et bud på problemet?

Svar ønskes her 😊 ikke privat beskeder om samarbejde, da jeg selv ønsker at kunne ordne det.

Vh Anja 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Send et link til produkterne, så kan jeg kigge på det.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey.

hvis vi snakker om petitflora.dk. Så hr jeg lige lavet en noget hurtig skanning af din hjemmeside. Og den er fyldt med Tekniske SEO fejl som du skal have rettet i en ruf. Tekniske SEO fejl gør desværre at din side ikke bliver indekseret lige så hurtigt som sider uden tekniske SEO fejl. Du opbruger med stor sandsynlighed dit crawl budget samtidig, så ikke alle sider bliver crawlet. Netop på grund af dine SEO fejl. Google ser Tekniske SEO fejl som et tegn på at du som webmaster ikke har styr på tingene og egentlig ikke går så meget op i kvaliteten for især brugere. 

Jeg vil anbefale at du får foretaget en mere grundig analyse af sidens SEO, især den tekniske del er vigtig. Så du kan få rettet alle de fejl der er. Jo hurtigere du får rettet det jo hurtigere bliver siderne indekseret og jo bedre placeringer får du også. det kan jeg garanterer :)

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 11
Fra  https://www.petitflora.dk/ Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Tusind tak for svaret. Jeg fik lavet ny shop for ca 1 1/2 år siden, og det er derefter det er gået nedad for indekseringen. Puuha jeg må igang med en oprydning.

Vh Anja 

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 11
Fra  https://www.petitflora.dk/ Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blomse.

Tak for svaret. Jeg har mange produkter der ikke indekseres. Jeg kan desværre ikke sætte links ind her.

Vh Anja

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så lidt.

Det er desværre sådan det ofte er hvis ikke man ser sig for når man får lavet en ny hjemmeside. 

Men der er ikke andet for end at du skal få rettet de SEO fejl, jo færre SEO fejl jo hurtigere crawles og indekseres dine sider. Dermed ikke sagt at alle dine sider indekseres, da andre også kan blive frasorteret af google grundet dobbelt indhold, canonical url etc. Men så længe du fjerner fx døde interne links, så er du godt på vej i den rigtige retning.

Kan du ikke selv lave den analyse, så skal du få en til at give dig det overblik. Jeg kan selvfølgelig godt gøre det, men du ville ikke have nogle tilbud Wink Du ville selv. Men i den forbindelse kan jeg anbefale fx Screaming frog seo spider, eller morningscore måske er nemmere for dig, dog koster det noget mere. Men du kan bruge begge til at skanne din side for tekniske fejl, hvilket giver dig et overblik over hvor du skal sætte ind.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 11
Fra  https://www.petitflora.dk/ Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak for svaret. Jeg prøver at tage et kig på det, og ellers vender jeg tilbage hvis det bliver aktuelt. Hvad tager du for at lave et overblik?

Vh Anja 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anja Elneff:

Endnu engang tak for svaret. Jeg prøver at tage et kig på det, og ellers vender jeg tilbage hvis det bliver aktuelt. Hvad tager du for at lave et overblik?

Vh Anja 

Det kommer lidt an på hvor stort og dybdegående du gerne vil have det. Der er nemlig flere dybder man kan gå ned. Et skift af system/design, kan have den indflydelse at urler skifter. Hvilket kan resulterer i at de links som før var til hjemmesiden, nu rammer en 404 side, og power fra dem nu går lidt tabt. Det er en dybde længere end bare en on page SEO analyse. Men stadig lige så vigtig at få klarlagt som der er tale om en side der har mistet sin eventuelle power i skiftet. Du siger jo selv at fra du fik det lavet, så gik det bare ned af bakke.

Skal jeg lave en analyse, vil jeg anbefale at lige netop det lag også kommer med, da man så kan pinpointe noget bedre hvor den er gået galt, og rette til derefter. 

Men i dit tilfælde:
lag 1 koster 1000,- ex moms
lag 2 koster også 1000,- ex moms
lag 3 hastighedsrapport koster 2000,- ex moms

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 11
Fra  https://www.petitflora.dk/ Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det lyder godt. Vil du mene at alle fejl kommer med hvis jeg vælger 3 lag 😊

Jeg kan desværre ikke indtaste min mail her, da det står som et link ellers kunne vi bare fortsætte der.

Vh Anja 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en privatbesked til dig.

Men nej, der er mange flere lag når det kommer til SEO onpage og off page. Men det er de 3 vigtigste når det kommer til indeksering.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)