Goddag Jeg håber jeg kan få noget hjælpe, jeg er ved at starte et klnik, inden for sundhedsområdet og har bruge for et godt forbføringsprogram til at have styr på økonomien. Det Jeg har prøvet at kigge på de forskellige løsninger der findes såsom Dinero, Billy, E-conomic mm. men jeg bliver bare mere forvirret hvergang jeg kigger for der er store del af de funktioner de tilbyder som jeg egentlig ikke har brug for. Jeg håber nogen kan anbefale mig en god løsning baseret på nedenstående kriterier : - Der er tale om et enkelmandsvirksomhed, hvor jeg giver løn til mig selv - Jeg sender IKKE fakturer ud. - jeg skal have styre på indkomst og udgifter til firmaet - Det vil være godt hvis der er en form for skat beregning, så jeg ved hvad jeg skal skylde osv. Tak for hjælpen. |
Dinero i betalt version og med tilkøbt skattepakke burde være mulig
Du skal blot undersøge at de også kan klare splitmoms hvis du har både momspligtig og momsfri omsætning
Du kan da sagtens bruge det til at oprette dine kunder og let lave en faktura der går til kundens email og der skrive, hvis den ER betalt via feks MP i klinikken, det er både let bogføring og godt for brugere (som faktisk på krav skal have enten en sådan faktura eller bon fra egentligt kasseapparat
Jeg ville starte med at checke Dinero og Economic af i deres gratis prøveperiode, bogfør i begge i en månedstid eller to, og du ved selv hvad du kan li
Det skal jo være i forhold til dine behov og kvalifikationer, og ikke hvad andre med andre behov og kvalifikationer elsker (ofte fordi de ikke har prøvet andet :) )
vh John Hannover