Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aflyste møder!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi kender det alle sammen!

Kunder, der bliver ved og ved med at udskyde og aflyse vores møder. Det er demotiverende og tidskrævende, og vi når på et tidspunkt et sted, hvor vi har for mange af disse møder i kalenderen.

Hvis kunden har rykket mere end to gange, udskudt mødet langt ud i fremtiden (+ en måned) og virker meget kort for panden, når du ringer, vil jeg klart anbefale, at du som sælger har mod til at sige fra over for disse kunder. Det skyldes simpelthen, at det er demotiverende og tidskrævende at bruge tid på kunder, der konstant aflyser og rykker mødet. Desuden er chancen for, at de køber, når eller hvis du engang får mødet i stand, meget lille, da de højst sandsynligt ikke har den store interesse i dit produkt, men blot rykker af høflighed.

Det kan bare være noget i stil med:

Kære *Kundens navn*, jeg vil virkelig gerne hjælpe dig, og jeg kommer hellere end gerne ud til dig, men hvis vi skal rykke mødet igen, skal det være i denne uge - og ellers er du velkommen til at skrive til mig, når du finder tid"

Så brug hellere tiden på at finde nye kunder, der gerne vil tale med dig og har interesse i dit produkt. Det giver dig langt bedre energi og motivation og dine chancer for at sælge til dem er langt større :-)

Hav en fantastisk uge!
Jonas
Pitch & Co ApS
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg.

Er sådan set meget enig, bruger en lignende formuleret besked - dog allerede ved anden gang ét møde rykkes. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)