Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg.tv til test

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det ser supergodt ud! Det nye design er langt bedre.

Jeg vil dog gerne efterspørge lidt flere videoklip. Dine podcasts er superfede, men en gang imellem kunne det være fedt med lidt film! Smile

Tak for de gode råd, du giver.

Hilsen Sebastian.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg først lige opdaget din brevkasse og så hedder det Thorborgs Talkshow på Thorborg.tv få dage efter ;o)

Cool......det var sgu lidt belastende på Amino, så der noget lettere tilgængeligt ud nu, på dit nye site Yes

Jeg har nu abonneret på 'skidtet', så jeg forventer at emails kommer i en lind strøm med flere spændende talkshows. Lægger jeg for meget i ".tv" eller arbejder du mod en net-iværksætter-tv-kanal på sigt?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Den der lille "Del med verden"-ting der ligger under hvert indlæg med links til Facebook, Twitter osv., hvad er det for et Wordpress-plugin?

Jeg fik svaret via Twitter (tak, Brian) - plugin'et hedder Sociable og kan downloades her: http://wordpress.org/extend/plugins/sociable/

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ingemann Erichsen:

Martin Thorborg:

Nej, jeg har bare besluttet at bliver rigtig god til radioen først og så vil jeg kigge på video senere.
Jeg vil dog sikkert lave lidt video af og til.

Hej Martin

Jeg synes det er rigitg godt, at du har lavet din egen radio- og TV-station :-)

Mht. video vil jeg gerne tilbyde, at give et bud på hvordan video til nettet kan se ud, når det har været igennem en "prof. redigerings-kværn". Forstået på den måde, at det rent teknisk får et løft ud fra en af de film du har optaget. (Det er det der hedder post-prodution i den etablerede TV-verden).

Tilbuddet gælder også andre, der kunne være interesserede i at se forskellen på bearbejdet / ikke-bearbejdet video.

Smid blot en PM, så sender jeg et ftp-login til en server hvor der kan uploades video, så tager jeg et kig på det.

 

Hej Kim

Tusind tak for det flotte tilbud.
Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at en professionel videomand kan gøre det langt bedre end mig!
Min udfordring er at jeg, for at beholde min motivation, skal kunne lave det selv og smide et op med det samme og dertil vil det blive alt for dyrt i længden. Det jeg går op i, er at budskabet kommer ud og det tror jeg det gør :-)
Men det kunne da være sjovt at få en prof til at kigge på det en dag!
Igen tak for tilbuddet.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Vilnov:

Siden ser fin ud. Jeg kan specielt godt lide den feature, at du iscenesætter dig selv som en rigtig dansker i udlandet, ved at optræde på et billede med en "heineken" øl flaske lige bag dit ansigt. Godt planlagt! Det var ihverfald det første mit øje faldt på da jeg så siden :)

Fede indslag iøvrigt :P - men den er vist sagt :)

Vh.

Michael V. Hansen.

Bilvask.Nu

Hej Michael

Tak for det. Jeg har fået taget lidt sjove billeder og ja, jeg har helt bevidst sat mig selv ind i den verden jeg lever i.
Jeg morer mig meget :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Brinaldo:

God ide, at vente med video - Selvom dit domæne er thorborg.tv :)

Selvom du er en nydelig mand, så er radio nok bedre, når dit budskab er "snak om et emne" - Personligt syntes jeg, at en video med en der sidder foran et kamera og snakker er utrolig kedelig og lidt amatør-agtigt - Selvom produktionen er fin.

Radio/Podcasts er til at sende et budskab på en hurtig og effektiv møde. Både for afsender og lytter.

Video skal gerne indeholde scener, indslag, lyd, effekter og alt muligt andet for at være spændende. Og med det tempo du smider indslag up på nettet, så er video nok alt for tidskrævende for dig.

Jeg vil give Birgit ret - Du får virkelig brug for en bedre måde, at sortere dine podcasts/udsendelser på i fremtiden, når du har mere end 13 udsendelser. For ellers skal der scrolles rigtig meget :)

Det er en fin side. Men jeg er efterhånden snart forvirret over, hvor jeg skal følge dig. Du har så mange sider på nettet efterhånden, så man kan misse nogen af dine guldkorn.

// Brian



Ja, der er for at sige det meget mildt, delte meninger om det skal være video eller lyd. Men lige nu er det lyd der fanger min interesse, så må vi se hvordan det udvikler sig.
Alle videoer er både taggede og kategoriserede, så jeg smidrer snart nogle bladrefunktioner op.

Jeg er på vej med et nyt website som skal linke til det hele, så må vi se om nogen af os kan finde ud af noget som helst ;-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Brandes:

Hej Martin.

Det ser supergodt ud! Det nye design er langt bedre.

Jeg vil dog gerne efterspørge lidt flere videoklip. Dine podcasts er superfede, men en gang imellem kunne det være fedt med lidt film! Smile

Tak for de gode råd, du giver.

Hilsen Sebastian.

Hej Sebastian

Selv tak og ja, jeg skal nok lave noget video igen, men lige nu er det lyd. Men måske på min US blog :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Nu har jeg først lige opdaget din brevkasse og så hedder det Thorborgs Talkshow på Thorborg.tv få dage efter ;o)

Cool......det var sgu lidt belastende på Amino, så der noget lettere tilgængeligt ud nu, på dit nye site Yes

Jeg har nu abonneret på 'skidtet', så jeg forventer at emails kommer i en lind strøm med flere spændende talkshows. Lægger jeg for meget i ".tv" eller arbejder du mod en net-iværksætter-tv-kanal på sigt?

Jack


Ja forviringen er total :-)
Du skal nok få mails!

Dbh Martin

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)