Vær forøvrigt opmærksom på at du ofte vil miste penge på at acceptere dankort/kreditkort. Kunden har næsten altid ret og får derfor handlen ophævet. Om du får din varer tilbage er så dit problem.
PBS hæver penge fra gennemsntiligt 4 handler om ugen fra vores konto og det er bare synd for os... Selvom vi kan påvise at de stadigvæk bruger SPAMfighter, er det bare ærgeligt. Hvis kunden ikke kan lide varen, så er det bare sådan det er.
Vi giver alle kunder 1 måned gratis, hvis man så køber SPAMfighter Pro efter det, er der ingen returret med mindre produktet ikke virker.
Den mest latterlige sag vi har haft, var en kunde der havde kørt i 4 måneder og så fandt ud af at han nu ville køre IMAP (En anden måde at indstille sit email program på). Vi understøtter ikke IMAP og det skriver vi tydeligt på sitet. Han ville have sine penge tilbage og dem hævede PBS så fra vores konto og det uden vi kunne gøre noget ved det. Han fik hver en krone tilbage, selv for de 4 måneder han havde brugt produktet.
Dertil skal du regne med at hver gang en kunde blot klager, får du lov til at betale et
gebyr uanset om kunden har ret...
Det er totalt forrykt og det er vigtigt for dig at vide. For det kommer til at koste dig mange penge med tiden, for ikke at snakke om spildtid med at skrive papirbreve til PBS, for det er den slags kommunikation de er kommet til.