Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

freelance dot.net programmør søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal bruge en som kan asp.net/MSSQL 110%

og som også kan tænke og løse opgaver selv - dvs. når der oprettes databaser må man meget gerne komme med idéer til "det man lige fik øje på som mangler fordi......."

Opgaven ganske kort:
Der skal oprettes en B2B / B2C - front og backend portal helt fra bunden hvor kalender er nøgleordet samt  datostyring af reklamer også er en vigtig del
- Det skal være CMS styret og forberedt til at håndtere mange lande/sprog.


Vi forventer projektet kan opbygges på en god måneds tid.

Så send en mail ( info@deZari.dk ) men info om tidligere opgaver du har lavet, samt forventet pris.
(og bid mærke i, vi vil hellere have en ca. projekt pris end en timepris ;-D )

// René...


Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Det lyder ligesom en opgave for os i EasyFlow, vi er rimeligt kompetente til .Net. F.eks. har jeg selv programmeret .Net siden det blev opfundet, primært websystemer og primært med MS Sql som database.

Referencerne inkluderer BRF, Lufthavnen, PKA, DFDS, BankInvest m.fl. (Vi har dog også nogle af landets mindste virksomheder som kunder, så vi rammer rimeligt bredt).

Jeg ville blive glad, hvis du kunne sende mig hvad i har af kravspecifikation på plu(at)easyflow.dk eller ringe på 26 37 79 13. Vi har iøvrigt også en lidt special platform, som man evt. kan bygge løsningen på. Det kunne godt lyde som om der ville give en relativt stor besparelse og et væsentligt bedre resultat.

 

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Opgaven lyder som om vi kan lave denne uden de større komplikationer, vi sølger i Danmark, programmerer i Thailand, hvor vi har to danske lederer med bred erfaring.

Har du en projekt beskrivelse så send denne til mig, eller ring til mig på 5280 7256 så vi kan snakke om projektet.

Hvis jeg får din job beskrivelse kan vi give et pristilbud.

Hilsen Michael 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)