Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke produkter kan supplere disse?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kæreste ejer 3 butikker der sælger børnetøj og legetøj i Sevastopol, Ukraine.

Hvilke produkter vil I foreslå at udvide / supplere med enten i de fysiske butikker og / eller i en webshop?

Forslag er velkomne.

Marvin

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marvin

Hvis de bruger Google i  Ukraine, vil jeg helt klart anbefale at køre AdWords på og teste på søgeordene, der søges efter.

Så er der intet gætteri Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Hej Marvin

Hvis de bruger Google i  Ukraine, vil jeg helt klart anbefale at køre AdWords på og teste på søgeordene, der søges efter.

Så er der intet gætteri Wink

Venlig hilsen,

Christian

 

Hej Christian og Marvin.

hvis det var så nemt at købe ADwords for at vide hvad man skal have i sin butik så ville alle jo gøre det og alle ville have samme produkter.

jeg foreslår at du finder ud af hvilke type kunde segment du arbejder med og hvad græsen for køb er ( hvornår er varen for dyr?).

hvem er det der køber produkterne?.

og så handler det dernæst om at matche produkterne med hinanden.

den bedste måde at finde ud af det er jo selvfølgelig at besøge andre sider og gå på messer

for at finde lige præcist det produkt der "føles rigtigt" 

Det rigtige produkt til den rigtige tid handler jo også om at finde et produkt der er oppe i tiden og som der vil være efterspørgsel efter på sigt.

Når man har børnetøj og legetøj er det typsik: børnemøbler, pleje produkter til børn, electriske produkter til børn ( lamper m.v), Kostumer til børn og bestik m.v til børn.  

Kort sagt. alt til børn og deres mødre/fædre

 

Held og Lykke :-)

 

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)