Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en god hjemmeside

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har ikke en klap forstand på web-design og lignende. Jeg er god til ord - men ... Jeg har da formået at få oprettet en hjemmeside ud fra en skabelon, som jeg kunne bruge via min domænehost (one.com). Nu kan jeg så forstå, at det ifht. søgemaskineoptimering næppe er det mest anvendelige. Korrekt?

Anyway - jeg har ingen anelse om, hvad jeg skal regne med, at det koster i kroner og ører, hvis jeg skal have en til at designe et site til mig; en side som skal kunne oplyse og involvere ifht. nyhedsbreve og blog på sigt.

Er der nogen, der kan give mig et hint om, hvad jeg skal sætte af til det?

Bedste hilsner og tak for jeres hjælp fra

Monica

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Monica.  Velkommen til Amino

Du kan evt tage et kig på wordpress, det er gratis og med lidt tid kan du måske sætte det op selv, evt en studerende herinde der kan gøre det for lidt penge.

Jeg fik selv lavet Friis Media for 1750,- + moms og med alle de rettelser og tillæg jeg ville..

Nyhedsbreve koster vist noget hver mdr i et modul, men ikke sikker, måske anden kan svare på dette

 

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det behøver ikke at koste sindssygt meget, blogs kan klares nemt og nyhedsbrev er meget almindelig funktion.

Det koster ikke mere end 1999 - 5000 kr afhængig af leverandør.

Søgemaskineoptimering er dog ikke med i prisen, men det er på et helt andet plan, skal du have det bedste skal du nok have fat i Demib eller Rosenstand.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Nyhedsbreve koster vist noget hver mdr i et modul, men ikke sikker, måske anden kan svare på dette

Du kan få dem gratis eller for engangs beløb, har ikke set månedlige gebyr endnu.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Monica

Først og fremmest velkommen til Amino.

Jeg synes faktisk din nuværende hjemmeside er rigtig flot og helt sikkert værd at beholde..

Ellers ligger priserne lige fra 1999 op til 4999,- Hvis du kommer frem til at du gerne vil have en anden hjemmeside kan jeg altid hjælpe dig med dette, du sender blot en PB (privat besked) eller en mail ThomasDeOliveira@jubii.dk til mig så finder vi ud af noget..

Hav en forsat god weekend Smile

 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - ok, det ser ud til, at det ikke behøver være den store udskrivning. Jeg har mulighed for at få nogenlunde gratis hjælp til søgemaskineoptimering via en god bekendt, som arbejder med det dagligt.

Tak for dit svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar. Hvem havde du til at lave din hjemmeside? Prisen er rimelig - men som jeg ser det, er der kun den ene side - altså ingen undersider ....?

Wordpress havde jeg en fornemmelse af mest var egnet til blogging. Men måske tager jeg fejl på det.

Bedste hilsner fra

Monica

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot at jeg så glemte at sætte jeres citater ind.

Første kommentar til Lasse - anden til Friis Media ..... :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Hej Monica

Først og fremmest velkommen til Amino.

Jeg synes faktisk din nuværende hjemmeside er rigtig flot og helt sikkert værd at beholde..

Ellers ligger priserne lige fra 1999 op til 4999,- Hvis du kommer frem til at du gerne vil have en anden hjemmeside kan jeg altid hjælpe dig med dette, du sender blot en PB (privat besked) eller en mail ThomasDeOliveira@jubii.dk til mig så finder vi ud af noget..

Hav en forsat god weekend Smile

 

Mvh. Thomas

 

Tak for dt svar - og dine pæne ord. :-) Jeg er også godt tilfreds med designet på siden - men hvis det ikke egner sig til SEO, så dur det jo ikke på sigt i hvert fald.

Bedste hilsner fra

Monica

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Monica.

En sådan side som du efterspørger her... vil ligge i prisklassen lige omkring 3000,- kr... hos CS-WEB ihvertfald .

Kontakt mig eventuelt pr. mail eller PB, så er jeg sikker på at jeg ville kunne finde et rigtigt godt tilbud frem til dig. og få lavet en side til dig hvor der er muligheder for at udvide i takt med at behovene melder sig, men kig indenfor på vores hjemmeside og se mere om hvad vi kan hjælpe dig med


Med venlig hilsen og god søndag


Claus

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)