Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kun 14 år og allerede iværksætter - Simon Mørch

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikkepigen:

Hej Simon,

Det er helt fantastisk at læse om dig - og nu at se dig i Go'Morgen tv. Du er super sej!! Og jeg er helt sikker på, at der kommer mere fra dig fremover.
Min bedste ros må jeg give dig for din helt ufattelige fornuftige og modne fremtræden. Ingen stjernenykker...selvom du i mine øjne er lidt en stjerneStick out tongue

Hvad er der egentligt sket med onlinefactory.dk?? Var det ikke dér du startede - sammen med Mattias? Eksisterer det stadig - og er du stadig involveret i det?

/Rikke

Hej Rikke,

Tusind, tusind tak Cool

Mattias valgte at gå lidt ned i den niche han elskede, og jeg det samme. Vi har stadig daglig kontakt og er rigtig gode venner - men forskellen er blot vi tjener vores penge fra to forskellige kilder.

I øvrigt "faldt" jeg lige over den mega seje webshop du har - så købte lige en ko-dragt til min kusines nye barn Geeked

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Hej Rikke,

Tusind, tusind tak Cool

Mattias valgte at gå lidt ned i den niche han elskede, og jeg det samme. Vi har stadig daglig kontakt og er rigtig gode venner - men forskellen er blot vi tjener vores penge fra to forskellige kilder.

I øvrigt "faldt" jeg lige over den mega seje webshop du har - så købte lige en ko-dragt til min kusines nye barn Geeked

Hej Simon,
Ja, man vælger jo sommetider til og fra i det man laver. Det virker også som et helt utroligt spændende sted, du er landet nu. Det skal vi i hvert fald have kigget nærmere påBig Smile

Og tak for ordren! Og tillykke med din lille gran-fætter/kusine.
Jeg håber din nybagte kusine-mor og farmand bliver super glad for dragten....jeg kan se at de i øvrigt nærmest bor i min baghaveStick out tongue Så hun skal jo bare råbe højt, hvis hun får brug for mere:-)

/Rikke

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)