Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til salg af designidé / koncept

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er et firma der udvikler produkter og designs, men har lidt svært ved at få solgt varen til forhandlere m.m. Derfor leder vi derfor efter nogen der har erfaring med salg af idéer, designs & ny udviklede produkter. 

 

Eksempel: 

Jeg har et spisebord jeg har designet, men jeg vil ikke selv sørge for at få det produceret, og kunne derfor godt tænke mig at der var andre der tog over, og evt. købte ens design.

Hvad gør jeg?

 

Hvis du kan hjælpe må du meget gerne kontakte mig personligt på nedenstående:

info@kronholm-design.dk

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jamen det lyder da umiddelbart som en løsning der er værd at kikke på, dog ville jeg overveje hvordan vil du gå til markedet? Du skriver det er ny-udviklet og derfor vil du ikke have en ide om hvad markedsprisen er, eller har du? Det bliver lidt som at vælge gyngerne eller karussellerne, og med det mener jeg, hvor ligger du? altså prismæssigt? Jeg tror uden og kende dine designs at du du vil få mest ud af et joint venture, hvor du har design rettighederne og en given partner er salgsleddet, for på den måde og skabe mest mulig økonomi til fortsat og udvikle lækre designs. Der kan være mange hensyn der skal tages, og det er også et vigtigt parameter hvordan dit økonomiske aspekt er i det, og hvilken andel du vil have af den fremtidige forretning, imagemæssigt, økonomisk etc.

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)