Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nye job muligheder..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg er en ung gut på 18 år, som søger job på Sjælland. Jeg bor centralt på Sjælland, og kan komme rundt, da jeg har egen bil.

Lidt om hvad jeg har lavet og laver.

Som sagt er jeg en 18 årig dreng, men derfor kan jeg godt have stor erfaring på arbejdsmarkede. Jeg har igennem det seneste år arbejdet som Event Manager og PR Ansvarlig for forskellige natklubber på Sjælland. Med gode resultater, og bredt netværk.

Udover det har jeg haft to forskellige jobs som telesælger, det ene var desværre et 'fusker' firma. Men dem er der jo desværre nogle af på vejen, MEN man lære af sine fejl. Udover det har jeg siddet som telesælger hos Telenor det sidste års tid.

Har også stået i butik i et år, inden for møbel branchen, med gode resultater. Ellers har jeg været ialt i 26 ugers praktik i tøj butik i Næstved.

At skabe, udvikle og sælge noget er jeg god til, da det er det jeg har gjort i lidt over et år. Dog er det for det meste nattelivet som jeg har gjort det i, b.la. med at tage ud og fremvise ting forskellige steder i landet, dele flyers ud og få folk skrevet op i databaser m.m.

At promovere en side, få nye kunder i butikken og lign er jeg også super dygtig til. Både ved hjælp af sociale netværk og meget andet.

It kompetencer.

Ekspert til office pakken.
God til grafisk design i photoshop og illustrator. (har designet flere flyers, websitets, og visit kort).
Mellem god til Microsoft C5.

Er både MAC og PC mand.

Uddannelse og kurser.

Har fuldført folkeskolen.

Taget Canvaz hos telenor.

Halvt år på handdelskole.

Så har jeg enlig ikke så meget mere at sige, du må meget gerne kontakte mig pr.mail eller telefon 4147 9256 dz@clubmove.dk hvis du kender nogle eller måske selv står med et job til mig, eller vil have mig indtil en samtale. :-)!

Og det er helst fuldtids job jeg søger, men deltid er også fint.

Med Venlig Hilsen.
Daniel Z.

dz@clubmove.dk
41 47 92 56

Fra Køge
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver lige et lille "BUMP" på dette indlæg!

Med håb på nogle henvendelser.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)