på Amino

Hvordan skaffer i kunder ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 36
Fra Regstrup
Tilmeldt 23. dec 09
Indlæg ialt: 9
Susanne H. Lendal
Skrevet Skrev: 04-02-2010 kl. 22:11

Jeg har brug for inspiration til at finde nye kunder.

Jeg yder regnskabsassistance. Har fået lavet en rigtig god hjemmeside, har fået lavet nogle flyers jeg har delt ud/sendt ud til diverse mindre virksomheder i lokalområdet. Og så har jeg naturligvis fortalt alle jeg kender om det.

Jeg er bare ikke en sælger-type, og synes det er svært og lidt ubehageligt at skulle byde sig selv til på den måde.

Men hvad har i af erfaringer - hvor møder i jeres kunder.

Er det gennem jeres netværk? eller reklamer i aviser el.lign. eller hvordan ?

Amino-karma 200
Fra Tystrup
Tilmeldt 2. nov 09
Indlæg ialt: 54
Martin Larsen
Skrevet Skrev: 08-02-2010 kl. 23:34

Hej Susanne :-)

jeg tror det kommer meget an på hvilke type kunder du er ude efter ?? og selvfølgleig hvilke typer opgaver ..

Jeg har en god veninde, som er Revisor, jeg ved hun ofte benytter regnskabskyndige og afgiver kunder, fordi det umiddlbart ikke ligger i hendes område, kunne det være en ide ??

Hilsen Martin

Sigma Gruppen - Rengøring til tiden - Fordi Service og kvalitet er et valg. 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 69.027
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 16.488
Mikael christiansen
Fra Poledanser underholdni...
Skrevet Skrev: 12-02-2010 kl. 23:10

jeg skaffer nye kunder igennem google søgeord optimere min hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 36
Fra Regstrup
Tilmeldt 23. dec 09
Indlæg ialt: 9
Susanne H. Lendal
Skrevet Skrev: 13-02-2010 kl. 10:19

Hej Martin

Tak for svaret. Jeg havde selv tænkt på den mulighed. Så det er dejigt at høre, at andre  har hørt at det virker.

Jeg må vist igang med at kontakte nogle revisorer.

Hilsen Susanne

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 36
Fra Regstrup
Tilmeldt 23. dec 09
Indlæg ialt: 9
Susanne H. Lendal
Skrevet Skrev: 13-02-2010 kl. 10:20

Ja, det er en rigtig god idé, vi har lige været vores hjemmeside igennem for at sikrer os, at den er til at søge frem.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 69.027
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 16.488
Mikael christiansen
Fra Poledanser underholdni...
Skrevet Skrev: 13-02-2010 kl. 10:32

Susanne H. Lendal:

Ja, det er en rigtig god idé, vi har lige været vores hjemmeside igennem for at sikrer os, at den er til at søge frem.

søgeord optimere siden med links er ikke let ,med det hjælper ikke det vilde at skrive på sådan et forum som dette her der kun hjælpe med var vidste man havde en hjemmesiden der hele tiden skete lidt på altså et forum eller blog ligger på ens egen siden google elsker desuden  udgående links med det glemmer folk tit og glemmer effekten af dette.

jeg arbejder på nogle ideer med siden det sværeste er nok , at få det til at fungere optimale

med dette forum er udmærket at finde ideer fra og det giver også lidt disse links herfra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 36
Fra Regstrup
Tilmeldt 23. dec 09
Indlæg ialt: 9
Susanne H. Lendal
Skrevet Skrev: 13-02-2010 kl. 10:42

Iøvrigt  kan kunderne være alle typer virksomheder.

Det er nok størrelsen der er vigtig. Det er mindre virksomheder, som er for små til, at det kan svare sig selv at have en ansat til at sørge for bogholderiet.

Og så kan det være der hvor ejeren selv sørger for alt det administrative, men hvor hun/han nok ville få mere ud af bruge sin tid, på det firmaet laver (og måske også vil synes at det er sjovere end papirarbejdet).

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed