Kapitel 1: Din virksomheds Facebook side er guld værd - Tankeblogging: Intet flueknepperi, InGen koRReKtur ☺ - Iværksætter Debatten Amino
på Amino

Om denne blog

Tankeblogging: Intet flueknepperi, InGen koRReKtur ☺
 

Syndication

 

Archives

 

Kapitel 1: Din virksomheds Facebook side er guld værd

Skrevet  06-11-2017 14:15  af  Luca Russo 

DISCLAIMER!

Jeg har længe ønsket at dele mine tanker, dog har jeg altid holdt lidt tilbage da blogging tager tid. Ikke kun fordi man skal sætte ens tanker sort på hvidt, men også fordi man skal sørge for at layoutet er lækkert, at korrekturen er knivskarp osv osv… det er et stort arbejde! Jeg har længe tænkt på hvordan jeg ville gøre det, og nu hvor spontan videoblogging er blevet så aktuelt og godt taget imod selv af de mest kræsne, så har jeg valgt at køre det på samme måde, bare med tekst i stedet. Jeg har valgt at kalde det Tankeblogging: Intet flueknepperi, InGen koRReKtur Wink

Kapitel 1: Din virksomheds Facebook side er guld værd Gift

Alle virksomheder ønsker at få nye kunder. For jo flere kunder jo flere salg. Men sådan behøves det ikke at være. Du kan nemt få flere salg uden at få flere kunder. Hvordan? Svaret er lige til, hvorfor investerer du alverdens kræfter i at finde nye kunder hvis du kan forbedre den service du tilbyder dine nuværende kunder? Er du sikker på at du har dækket deres fulde behov?

Husk at dine nuværende kunder er dine ambassadører, hvis det lykkedes dig at dække deres fulde behov til den bedst mulige pris, så er chancen for at de anbefaler dig til deres netværk betydelig større. Men hvordan holder du kontakten med dem? Nogen ringer kunderne op hver måned… andre sender en fødselsdagshilsen. Der er mange måder at gøre det på. Personligt syntes jeg at det geniale ved de sociale medier er at det er et stærkt værktøj som kan bruges til at holde kontakten. Så længe du popper op én gang i mellem og har gjort opmærksom på dig selv, så har du et grundlag at starte fra. I øvrigt får du chancen for at forkæle dem med godt indhold som altid er tilgængeligt, fremfor en Newsletter hvor dine gode anbefalinger måske ikke dukker op på det rette tidspunkt og dermed for altid går tabt. Misforstå ej den sidste sætning! Jeg er stor fan er Newsletters! Dog skal de bruges rigtigt! Mens man på Facebook uden stor bekymring kan dele hvad man har på hjerte og finde det frem igen.

Så for gudsskyld, vær nu aktiv med den Facebook side! Efterhånden søger man lige så meget på Facebook som på Google (Måske lidt af en overdrivelse, men det skal nok ske før eller senere!)

Det var dagens 2 cents, god arbejdslyst! Idea


Kategorier: ,

Tilføj en kommentar

 
For at holde spammere ude, fortæl os hvad er: tretten + to =
Husk Mig

Få besked når der kommenteres (Log ind for at få tilsendt mail)
 
Besøg vores andre hjemmesider :
lll